تیم فوتبال پاس همدان برای زند نگه داشتن امیدهای خود برای رسیدن به لیگ برتر فردا در ایستگاه بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور چاره‌ای جز برتری برابر تیم مدعی پارسه تهران ندارد.
کد خبر: ۲۶۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸ 22 April 2015

نماینده همدان دو بازی سرنوشت‌ساز پیش رو دارد و اگر می‌خواهد تا پایان، نام خود را در صف مدعیان صعود مستقیم به لیگ برتر ببیند باید از این دو بازی 6 امتیاز کامل به جیب بزند.

به گزارش ایسنا؛ بازی‌های هفته ماقبل پایانی لیگ دسته اول فوتبال ایران در گروه دوم در شهرهای محتلف پیگری می‌شود که بی ترید لقب بازی بزرگ هفته به دیدار دو تیم پاس همدان و پارسه تهران اختصاص یافته است. رقابتی که کسب هر نتیجه در آن حداقل یک تیم را از گردونه مدعیان صعود مستقیم به لیگ برتر خارج خواهد کرد.

پاس با مهابادی امسال تیم قبراق و یکدستی روانه مسابقات کرد و شاید اگر بازیکنان تیم سفید و سبزپوش همدانی در برخی بازی‌ها قدر موقعیت‌های خود را بهتر می‌دانستند امروز سند صعود مستقیم به لیگ برتر به نام پاس زده شد بود. حالا همه چیز به اما و اگر کشیده شده و پاس جدا از برتری‌هایی که خود باید کسب کند برای صعود باید منتظر اتفاقات ریز و درشت در دو هفته باقی‌مانده باشد.

نماینده همدان دو بازی سرنوشت‌ساز پیش رو دارد و اگر می‌خواهد تا پایان، نام خود را در صف مدعیان صعود مستقیم به لیگ برتر ببیند باید از این دو بازی 6 امتیاز کامل به جیب بزند. مهابادی بهتر از هرکسی به این مسئله واقف است که چینش ترکیب تدافعی (همان ترکیبی که پاس در بیشتر بازی‌های امسال با آن وارد مستطیل سبز شد و دست آخر یا ناکام بود یا بازی را ناپلئونی به سود خود به پایان برد) هیچ سودی به حال او و تیمش نخواهد داشت.

از سرمربی پاس که امسال زحمات زیادی برای تیم خود متحمل شد و حواش و مشکلات زیادی را به جان خرید این انتظار می‌رود که فردا تیمی هجومی روانه میدان کند و کمتر به بازی محتاطانه روی بیاورد.

حالا که پاس چیزی برای از دست دادن ندارد و پیروزی در دو بازی باقی‌مانده را از نان شب هم واجب‌تر می‌داند از مهابادی این توقع را داریم تا برعکس بسیاری از بازی‌های فصلی که گذشت تیم خود را رو به جلو ارنج کند.

پاس در صورت برتری در بازی فردا گام بلندی برای صعود مستقیم به لیگ برتر یا حداقل حضور در پلی‌آف بر می‌دارد. تیمی که این فصل یکی از بهترین سال‌های خود از نظر حمایت‌های مالی را پشت سر گذاشت و شاید خیلی زودتر از این‌ها باید کار خود در این رقابت‌ها را یکسره می‌کرد حالا درگیر اما و اگرهای فوتبالی شده و برای رسیدن به لیگ برتر اتفاقا به معجزه هم نیاز دارد! بماند که درصورت عدم راهیابی پاس به لیگ برتر هزینه‌های سنگینی که امسال برای این تیم صرف شد عملا هیچ نتیجه‌ای در پی نداشته است!

پاس فردا در آزمونی سخت رو در روی پارسه تهران، تیمی قرار خواهد گرفت که در جدول اوضاع بسیار خوبی برای خود دست و پا کرده و بدتر اینکه پاس رقابت با تیمی را به انتظار نشسته که بهترین خط حمله لیگ یک را در اختیار دارد!

حال باید منتظر ماند و دید عصر فردا لشگرکشی پیش از موعد پاسی‌ها به پایتخت چه نتیجه‌ای در پی خواهد داشت. گام بلند برای رسیدن به لیگ برتر یا وداع با بالاترین سطح فوتبال باشگاهی ایران یک هفته پیش از اتمام مسابقات؟

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار