دهکده سلامت منطقه 20 با حضور مدیرکل سلامت شهرداری تهران، با بیش از 90 غرفه در مجموعه فرهنگی ولی‌عصر (عج) افتتاح شد.
کد خبر: ۲۶۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹ 22 April 2015
به گزارش فارس دهکده سلامت منطقه 20 با حضور مدیرکل سلامت شهرداری تهران، شهردار، قائم‌مقام و معاون اجتماعی فرهنگی منطقه 20 با بیش از 90 غرفه در مجموعه فرهنگی ولی‌عصر (عج) افتتاح شد.

معاون اجتماعی فرهنگی منطقه 20 در حاشیه مراسم افتتاحیه دهکده سلامت منطقه 20 در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: به‌‌مناسبت هفته جهانی سلامت، دهکده سلامت با 90 غرفه فرهنگی، آموزشی، پزشکی، ورزشی و مشاوره‌ای با عنوان «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی برای ارتقای عادلانه سلامت» و شعار «ایمنی غذا از مزرعه تا سفره» از یکم تا هفتم اردیبهشت برپا است.

برومند نامداری جشنواره غذا، اجرای ویژه‌برنامه سینما سلامت و برنامه‌های شاد و مفرح برای شهروندان در دهکده سلامت، برپایی تورهای تفریحی، آموزشی و سلامت محور، استقرار پایگاه غربالگری و کنترل فشار خون در بوستان‌ها و پیاده‌روی هزار شهروند با عنوان هم‌گام با سلامت و برگزاری تور ری گردی را از دیگر برنامه‌های هفته سلامت عنوان کرد که با مشارکت شهروندان اجرا می‌شود.

نامداری با بیان این‌که تمام برنامه‌های اجتماعی فرهنگی هفته سلامت با رویکرد طرح آسمان آبی، زمین پاک و خط سفید طراحی شده است، گفت: خانه‌های سلامت، سراهای محله و کانون‌های اجتماعی نیز همزمان با این ایام در قالب دوره‌های آموزشی، نمایش‌های هنری، مشاوره‌های پزشکی و تغذیه به شهروندان خدمات رایگان ارائه می‌کنند.

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 20 در پایان تصریح کرد: 5 هزار بسته بهداشتی و هزاران اقلام آموزشی مانند لوح فشرده، کتابچه، بروشور با موضوع سلامت و پیشگیری از بیماری‌های مختلف نیز در برنامه‌های متنوع هفته سلامت در بین شهروندان توزیع می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار