کد خبر: ۲۶۵۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱ 24 July 2016


فرمانده انتظامی استان از کشف 147 میلیارد و 602 میلیون و 635 هزار ریال انواع کالای قاچاق از ابتدای سال تاکنون و دستگیری 111 متهم، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز، سردار بخشعلی کامرانی صالح اظهار داشت: این میزان کشفیات در چهار ماهه نخست سال 95 در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته هشت درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: پدیده شوم قاچاق کالا یکی از عوامل ضربه به اقتصاد کشور و تولید ملی است و پلیس البرز ضمن کنترل مبادی ورودی و خروجی استان با قاطعیت با افرادی که بخواهند با وارد کردن کالای قاچاق به اقتصاد کشور ضربه بزنند برخورد خواهد کرد و افزایش آمار کشفیات و دستگیری‌ها در این حوزه از ابتدای سال تاکنون موید این موضوع است.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: از ابتدای سال تاکنون 147 میلیارد و 602 میلیون و 635 هزار ریال انواع کالای قاچاق کشف شد که این مقدار نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته هشت درصد افزایش یافته است.

این مقام انتظامی اظهار داشت: این تعداد کالای قاچاق شامل مواددخانی، فرآورده‌های نفتی، دارو، برنج خارجی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، انواع پوشاک، پارچه و ... است.

سردار کامرانی صالح بیان داشت: طی این مدت 193 قاچاقچی کالا دستگیر، 86 دستگاه خودرو که در حمل کالای قاچاق از آن استفاده می‌شد توقیف و 49 فقره پرونده بالای 100 میلیون ریال، 10 فقره پرونده بالای یک میلیارد ریال و دو فقره پرونده بالای پنج میلیارد ریال تشکیل شد.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان گفت: در تیرماه سال جاری نیز 19 میلیارد و 370 میلیون ریال انواع کالای قاچاق شامل مواددخانی، فرآورده‌های نفتی، انواع دارو، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع پوشاک خارجی، پارچه، کیف زنانه، چای، گوشی تلفن همراه و ... کشف و در این رابطه 41 نفر متهم دستگیر و 16 دستگاه خودرو توقیف شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار