کد خبر: ۲۶۶۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲ 25 July 2016


معاون سیاسی وزیر کشور یکی از مهمترین نیازهای امروز کشور را توسعه نشاط اجتماعی دانست و گفت: دولت برای برقراری امنیت در جامعه وظیفه سنگینی برعهده دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدحسین مقیمی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری استان البرز اظهار داشت: نشاط اجتماعی و شادابی جامعه یکی از مهمترین نیازهایی است که امروز در کشور احساس می‌شود، لذا برای کاهش چالش‌ها باید به سمت نشاط اجتماعی پیش برویم.

وی با بیان اینکه در این راستا باید فضا را به سمتی ببریم که مخالفان و موافقان بتوانند به خوبی حرف خود بزنند، خاطرنشان کرد: دیدگاه‌ها باید بیان شود و مردم نیز در این فضا حرف‌های خوب و درست را انتخاب خواهند کرد.

مقیمی در ادامه سخنان خود با اشاره به وضعیت ناامنی‌ها در کشورهای همسایه خاطرنشان کرد: امروز دولت وظیفه بسیار سنگینی را در برقراری امنیت در کشور دارد و باید در این راستا وقت بسیاری بگذارد.

معاون سیاسی وزیر کشور بیان داشت: در این راستا استانداران و معاونان سیاسی امنیتی باید در این زمینه آگاهانه و هوشیارانه عمل کرده و زمان بیشتری را برای انجام وظایف خود بگذارند.

مقیمی با اشاره به اینکه امروز شاهد ناامنی‌ها در کشورهای همسایه هستیم، گفت: با توجه به تمامی این ناامنی‌ها در کشورهای همجوار، اما ایران اسلامی با تلاش مزرداران و هوشیاری نیروهای امنیتی و مسلح از امنیت کاملی برخوردار است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود بحث استفاده از نیروهای بومی در استان البرز پرداخت و خاطرنشان کرد: استفاده از نیروهای بومی می‌تواند مسیر توسعه و پیشرفت منطقه را در پی داشته باشد، لذا برای انتخاب نیروها همیشه باید نیروهای بومی را مدنظر داشت.

مقیمی اعلام کرد: استان البرز نیز در این مقوله بسیار مثبت عمل کرده و در انتصابات استفاده از نیروهای بومی را مدنظر داشته است.

معاون سیاسی وزیر کشور در ادامه سخنان خود به رفع مشکلات استان البرز پرداخت و گفت: به دلیل همجواری استان البرز به پایتخت باید بیشتر به آن توجه شود و نیازهای این استان در زمینه‌های مختلف نیز مرتفع شود.

وی ایجاد تحولات اساسی در این استان را یکی از مهمترین نیازهای البرز دانست و افزود: پیشرفت در برنامه‌های عمرانی، ‌خدماتی،‌ آموزشی و درمانی و ... از مهمترین نیازهایی است که باید در این استان به آن توجه شود.

مقیمی با اشاره به اینکه استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف است،‌ بیان داشت: استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیاری است، لذا باید با استفاده از این ظرفیت‌ها زیرساخت‌های لازم را در این استان فراهم کنیم و با استفاده از نیروهای انسانی ماهر البرز را نیز به سمت تحول و توسعه پیش ببریم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری انتخابات آتی اظهار داشت: حداقل یک سوم امکانات برگزاری انتخابات الکترونیک را داریم.

به گفته مقیمی با امکانات موجود می‌توانیم یک سوم مراحل انتخابات را به صورت ماشینی برگزار کنیم.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات در اردیبهشت یا خرداد سال آینده برگزار می‌شود، تأکید کرد: از هم‌اکنون باید مقدمات برگزاری این انتخابات را فراهم کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار