استاندار قزوین گفت: در مسیر توسعه استان قزوین جناح‌گرایی یک آفت محسوب می‌شود و استان را از رسیدن به موفقیت‌های اقتصادی باز می‌دارد.
کد خبر: ۲۶۶۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲ 25 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، فریدون همتی صبح امروز در جلسه شورای مدیران و معاونان استانداری که در محل سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد اظهار داشت: جناح‌گرایی آفت توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استان است و نباید در این مسیر مسائل جناحی به صلاح اقتصادی استان ترجیح داده شود.

وی با بیان اینکه گرایش‌های سیاسی پویایی و نشاط سیاسی را برای استان رقم می‌زند عنوان کرد: هر چند وجود احزاب مختلف و گرایش‌های سیاسی زمینه پویایی عرصه سیاست را فراهم می‌کند ولی جناح‌گرایی در مواجهه با مسائل اقتصادی و اجتماعی استان به عنوان یک آفت در مسیر توسعه محسوب می‌شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: برای موفقیت در کارها باید یکرنگی و همدلی میان مسئولان وجود داشته باشد تا این یک‌رنگی مورد توجه مسئولان ارشد کشوری به ویژه هیئت دولت قرار گیرد تا از این رهگذر بتوان نظر آنها را برای رسیدگی بیشتر به استان جلب کرد.

همتی با اشاره به اینکه باید برنامه‌ریزی دقیق و جدی در مورد سفر هیئت دولت به استان قزوین انجام شود تأکید کرد: مدیران تمامی دستگاه‌های اجرایی موظفند در این زمینه برنامه‌ریزی لازم را داشته و آمادگی کامل داشته باشند.

وی بیان کرد: برنامه‌ریزی برای استفاده از سفر هیئت دولت به استان قزوین از مهم‌ترین اولویت‌های استان است و همه دستگاه های اجرایی موظفند برنامه‌های خود را برای حضورت هیئت دولت ارائه کنند تا برنامه‌ریزی لازم در مورد آنها انجام شود.

استاندار قزوین با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا سفر رئیس جمهور به بهترین نحو ممکن انجام شود گفت: علاوه بر این دستگاه‌های اجرایی باید خود را برای برنامه‌های هفته دولت نیز آماده کنند و پروژه‌ها را به درستی برنامه‌ریزی و ساماندهی کنند.

همتی همچنین حضور شخص مدیران دستگاه‌های اجرایی در جلساتی را که استاندار رئیس آن است ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید تمامی مصوبات جلسات را بر اساس برنامه‌ زمان‌بندی انجام داده و گزارش مربوط به آن را ارائه کنند.

وی تأکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید بر اساس سیاست‌های دولت عمل کرده و در واقع نماینده دولت در حوزه خود باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار