کد خبر: ۲۶۶۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸ 26 July 2016
به گزارش تابناک یزد،فرماندار مهریز خواستار پیگیری برای تکمیل طرح های عمرانی آموزش و پرورش این شهرستان شد .
 سید محمد رستگاری  در جلسه بررسی مشکلات طرح های نیمه تمام عمرانی و ورزشی آموزش و پرورش شهرستان مهریز گفت: در این شهرستان طرح های مختلف عمرانی و فرهنگی زیادی وجود دارد.
وی ادامه داد: برای تکمیل طرح های مختلف موجود در شهر و روستاهای تابعه به پیگیری و همت جدی مسئولان اجرایی وهمچنین تخصیص اعتبارات نیاز است که باید برای حل مشکل نقدینگی آنها اقدام بعمل آید.
فرماندار شهرستان مهریز گفت: تکمیل طرح های عمرانی و آموزشی زیر مجموعه آموزش و پرورش نقش مهمی درتحقق ماموریت های مهم این اداره و انجام برنامه های بهتر در عرصه خطیر تعلیم و تربیت دارد .
در این جلسه مدیر آموزش و پرورش مهریز تعداد طرح های عمرانی موجود نیمه تمام زیر پوشش را حدود 10 طرح در شهرستان ذکر کرد و خاطر نشان نمود: برای تکمیل آنها به افزون بر 100 میلیارد ریال اعتبار نیاز است .
سید علی کارآموز خاطر نشان کرد: پیگری برای جذب اعتبارات مورد نیاز جزو برنامه های این اداره با همکاری فرمانداری است که باید با همت و همراهی مسئولان امر نسبت به تامین آنها اقدام شود .
در این جلسه شهردار مهریز در سخنانی در خصوص طرح های نیمه تمام مختلف شهر و آموزش و پرورش و لزوم اختصاص اعتبارات و پیگیری آنها برای راه اندازی و بهره برداری تاکید کرد .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار