اولین نشست هم اندیشی مهندس قنواتی با اعضاء کانون کارآفرینان شرکت و به همت واحد تحقیق و توسعه تشکیل گردید که هدف از تشکیل آن نیز انتقال دو سویه و رو دررو دیدگاه های مدیر عامل و اعضای این کانون و همچنین ارائه نظرات و پیشنهادات بود.
کد خبر: ۲۶۷۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶ 27 July 2016
در ابتدا این جلسه مهندس آبدیده سرپرست واحد تحقیق و توسعه شرکت گزارشی از اقدامات انجام شده کانون کارآفرینان شرکت فولاد اکسین به اطلاع حاضرین در جلسه رسانید.

در ادامه نیز مهندس قنواتی با تشکر از مسئولین واحد تحقیق و توسعه برای راه اندازی کانون کار آفرینان شرکت فولاد اکسین، درباره ضرورت تشکیل چنین کانونی گفت: امروزه سازمانهایی که فقط به نیروی انسانی و یا فقط تجهیزات و تکنولوژی تولید خود توجه می نمایند رو به شکست پیش خواهند رفت، اما سازمانهایی که با تلفیق این دو و استفاده از ایده های خوب و بها دادن به خلق ارزش فعالیت می نمایند، قطعاً شکست ناپذیر خواهند بود.

 ایشان با اشاره به این موضوع که تشکیل این کانون با اعضاء نخبه و کارآفرین خود اولین قدم در مسیر رشد و تعالی سازمان است، از مسئولین امر خواست تا کلیه ابهامات و مسائل پیش روی اعضاء نخبه این کانون را به نحوی از پیش روی ایشان بردارند تا ایشان با فکری باز و آسودگی خاطر به خلق ایده های ناب بپردازند. وی در ادامه با بیان این مطلب که، من حاضرم به صورت کامل در اختیار این تیم باشم و در صورت نیاز در جلسات مدون هفتگی با این تیم به نشست و گفتگو تبادل نظر بپردازم خطاب به اعضاء کانون کارآفرینان افزود: من به داشتن نیروهای جوان، کار آفرین و خوش فکری همچون شما بر خود می بالم و از شما می خواهم در تمامی جوانب کار و حتی مدیریت ما نظر بدهید و به خلق ایده بپردازید.

مهندس قنواتی همچنین اشاره ای هم داشتند به این موضوع که در تشکیل و فعالیت این کانون کاملا بدنبال اثر بخشی و اثر گذاری می باشیم و به هیچ عنوان بدنبال شعار و تبلیغاتی بودن آن نیستیم. 

در ادامه جلسه نیز زمان در اختیار حاضرین قرار گرفت تا به ارائه نظرات خویش بپردازند که به نمایندگی دکتر خدامرادی از اقدامات انجام شده در این امر و مدیریت عالی مهندس قنواتی تشکر و قدردانی نمود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار