مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل خبر داد:
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: ۸۵ درصد از فاز اول عملیات بازسازی و بهسازی بقعه امامزاده «سید صدر الدین» به اتمام رسید.
کد خبر: ۲۶۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴ 23 April 2015
به گزارش مهر، حجت الاسلام اکبر قیامی در بازدید از این امامزاده، گفت: از سال ۱۳۹۰ عملیات بازسازی این امامزاده آغاز شده است.

وی افزود: بازسازی بیشتر از محل طرح مودت و احسانات مردمی بوده و در این میان شهرداری و سایر نهادهای متولی نیز در تملک زمین و عملیات بازسازی اوقاف استان را حمایت کرده اند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان با اذعان به اینکه امامزاده سید صدرالدین از فرزندان بلافصل امام موسی کاظم(ع) است، تاکید کرد: طی سال های اخیر برای احیای این امامزاده اقدامات شایسته ای انجام شده است.

به گفته قیامی در حال حاضر ۸۵ درصد از فاز اول این مجموعه به اتمام رسیده و نماز جماعت و برنامه های فرهنگی برگزار می شود.

وی برنامه بعدی را خرید زمین اطراف و توسعه مجموعه بقعه امامزاده تا سه هزار متر مربع عنوان کرد و گفت: بعد از اتمام فاز اول عملیات فاز دوم آغاز خواهد شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تاکید دارد که این امامزاده جزو امامزاده های شاخص استان محسوب می شود و برنامه مدونی برای توسعه آن در سال جاری پیش بینی شده است.

قیامی همچنین از برگزاری تجمع «یمن تنها نمی ماند» در این امامزاده همزمان با سوم اردیبهشت ماه بعد از نماز مغرب و عشا خبر داد.

وی افزود: این تجمع در راستای محکوم کردن کشتار مردم بی گناه و جنایات‌آل صعود است و در راستای حمایت معنوی از کشور مسلمان یمن برگزار می شود.

به گفته مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مشابه این تجمع در امامزاده صالح و مسجد حضرت قائم(عج) اردبیل نیز در زمان ذکر شده برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار