در سال 94 سهمیه بانک مسکن در تسهیلات بافت فرسوده 3000 واحد بود که تاکنون 700 واحد پذیرش شده است.
کد خبر: ۲۶۷۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶ 28 July 2016
رئیس اداره امور اعتباری بانک مسکن استان همدان  با بیان اینکه سهمیه بانک مسکن در تسهیلات بافت فرسوده 3000 واحد بوده است،گفت: در سال 94 سهمیه بانک مسکن در تسهیلات بافت فرسوده 3000 واحد بود که تاکنون 700 واحد پذیرش شده است.

به گزارش ایسنا، حسین رستمی پنجشنبه 7 مردادماه در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: در سال 93 سهمیه بانک مسکن استان همدان 350 واحد بود و این درحالیست که سهمیه استانهای همجوار یک سوم استان همدان است.

وی افزود: تسهیلات بافت فرسوده در مرکز استان به ازای هر واحد 40 میلیون تومان و در سایر شهرستان‌ها 30 میلیون تومان است.

وی خاطرنشان کرد: بانک مسکن به عنوان بانک تخصصی دولتی در راستای نیل به اهداف استراتژیک و کلان و در راستای همگرایی با تأکیدات مقام معظم رهبری و سیاستهای دولت تدبیر و امید در ابتدای سال 95 اقدام به ترسیم نقشه راه و خروج از رکود کرده است به طوریکه با تدوین سیاستهای اقتصادی انبساطی در حمایت از بخش عرضه و تقاضا ورود پیدا کرده است.

رستمی بیان کرد: بانک مسکن در راستای حمایت از سازندگان واحدهای مسکونی و ایجاد اشتغال سیاست‌های اعتباری خود را متفاوت تر کرده و با افزایش سقف تسهیلات به ازای هر واحد مسکونی سنتی 90 میلیون تومان، واحدهای صنعتی 110 میلیون تومان و واحدهای با فناوری نوین 130 میلیون تومان اقداماتی داشته است.

رئیس اداره امور اعتباری بانک مسکن استان همدان اظهارکرد: در خصوص حمایت از تولید و خروج از رکود تمامی مشتریانی که به بانک مسکن مراجعه داشتند بدون افتتاح حساب و انتظار تسهیلات خود را دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه حمایت از تولید و عرضه نیازمند ایجاد تقاضا و خریدار برای واحدهای تولید شده است، عنوان کرد: بانک مسکن در حمایت از تقاضا نیز اقدامات زیادی انجام داده است که این حمایت شامل تمامی اقشار جامعه می‌شود.

وی سقف تسهیلات خرید مسکن را تا 120 میلون تومان دانست و گفت: سقف تسهیلات خرید مسکن برای زوجین تا 120 میلیون تومان افزایش یافته است که این تسهیلات با نرخ 11 درصد و به مدت 12 سال بازپرداخت می‌شود.

رستمی  با اشاره به طرح خانه اولی بانک مسکن، خاطرنشان کرد: کسانی می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند که تاکنون از از تسهیلات مسکن استفاده نکرده باشند.

رئیس اداره امور اعتباری بانک مسکن استان همدان از اعطای تسهیلات مسکن از محل اوراق گواهی حق تقدم به زوج‌ها خبر داد و گفت: میزان تسهیلات این طرح  50 میلیون تومان و مدت بازپرداخت آن 12 ساله است و هیچگونه محدودیتی برای پرداخت تسهیلات اوراق گواهی حق تقدم وجود ندارد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار