رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر ملایر از شناسایی نقاط حادثه خیز در سطح شهر ملایر و اتخاذ تدابیری روانسازی حمل و نقل خبرداد.
کد خبر: ۲۶۷۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹ 28 July 2016
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر ملایر از شناسایی نقاط حادثه خیز در سطح شهر ملایر و اتخاذ تدابیری روانسازی حمل و نقل خبرداد.

به گزارش ایسنا، اسماعیل صفوی زاده، در این رابطه افزود: با عنایت به مصوبات جلسات کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر، نقاط حادثه خیز شناسایی شد و با نصب سرعت گیر در مناطق پر تردد و ترافیک زا، زمینه ایجاد حمل و نقلی ایمن، سالم و روان برای شهروندان و همچنین کاهش بار ترافیکی و تصادفات، صورت پذیرفت.

وی اظهارکرد: به منظور ایجاد سهولت در تردد شهروندان، کوچه هایی که پل های کم عرض داشتند، شناسایی شدند و توسط شهرداری این پل ها ساماندهی گردید و این روند همچنان ادامه دارد.

صفوی زاده خاطرنشان کرد: معابر اصلی و پُر تردد شهرمانند بلوار پرستار و بلوار خبرنگار که از میزان تردد بالایی برخودار هستند، توسط شهرداری آسفالت شدند و در همین راستا معابر فرعی که نیاز به آسفالت و لکه گیری داشتند شناسایی شده و تاکنون اکثر آنها با همکاری شهرداری آسفالت و لکه گیری شدند و مقرر شد تا پایان امسال کلیه معابر اصلی و فرعی شهر از نظر آسفالت، جدول گذاری، پیاده روسازی و لکه گیری ساماندهی شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر ملایر ادامه داد: به همین منظور شهرداری برای رفاه حال شهروندان معابر پُر ترددی چون خیابان های اراک و بروجرد را با آجرهای جالیز با کیفیت عالی، بازسازی و ترمیم کرده که جلوه ای تازه به این پیاده روها داده و سبب تسهیل در عبور ومرور شده است.

صفوی زاده از شناسایی و ساماندهی جداولی که مشکل آب گرفتگی و فرسودگی داشتند، خبرداد و گفت: افزایش سطح خدمات شهری، بهبود شرایط عبور ومرور و خدمت رسانی مطلوب به شهروندان جزء سرفصل های کاری شورای شهر و شهرداری می باشد و این روند تا پایان سال همچنان ادامه خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار