صفارهرندی:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کشورمان آنقدر قدرت بازدارندگی دارد که با موشک‌های دوربردی که از حاشیه دریای خزر پرتاب می‌کنیم، می‌توانیم هرگونه شیطنتی در خلیج فارس را خنثی کنیم.
کد خبر: ۲۷۰۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳ 01 August 2016

محمدحسین صفارهرندی شامگاه یکشنبه در نشست بصیرتی و روشنگری که در آستان امامزاده عبدالله شهر ابوزیدآباد آران و بیدگل صورت گرفت با اشاره به قدرت دفاعی ایران اظهار داشت: جمهوری اسلامی باید به حدی قوی باشد که دشمن جرئت حمله به ما را نداشته و این قدرت دفاعی ما عامل بازدارنده برای دشمنان باشد.

وی افزود: آنقدر قدرت بازدارندگی داریم که می‌توانیم با موشک‌های دوربردی که از حاشیه دریای خزر پرتاب می‌کنیم هرگونه شیطنتی در خلیج فارس را خنثی نماییم.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه خوشبختانه در سال‌های اخیر و در شرایط فعلی از این قدرت بهره‌مند هستیم، اظهار داشت: کارشناسان نظامی آمریکا معتقدند اگر آمریکا وارد جنگ با ایران شود، در روز اول 20 هزار کشته خواهد داد و سربازان آمریکایی حاضر در منطقه، هدف موشک‌های ایران قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به روحیه انقلابی مردم ایران ادامه داد: مردم ما اگر درگیر زرق و برق زندگی مادی شده بودند، هزاران شهید در عرصه‌های مختلف تقدیم انقلاب و نظام نمی‌کردند و اکنون جوانان ما این‌گونه مشتاق دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) نبودند.

صفارهرندی با اشاره به صحبت‌های اخیر برخی از مقامات کشورهای خارجی و موضع دشمنان برای ایجاد فشار در جهت محدودیت قدرت دفاعی ایران اظهار داشت: در حال حاضر با وجود همه مشکلات و همه تحریم‌ها، توانسته‌ایم کارهای بزرگی انجام بدهیم که همه شاهد این پیشرفت‌ها هستند.

وی بیان داشت: هر فرد با یک گوشی هوشمند با ورود به فضای مجازی، خود به یک رسانه تبدیل شده است که البته باعث دروغ‌پراکنی‌ها و شایعات هم در این فضا زیاد هم شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به توانمندی‌های مثبت فضای مجازی در نشر مضامین الهی بیان داشت: این فضا می‌تواند در جهت انتشار معارف الهی استفاده شود که عده‌ای از آن برای اختلاف‌افکنی بین اقوام و مذاهب مختلف استفاده می‌کنند اما در کشور ما این اقدامات مؤثر نبوده و نخواهد بود.

صفارهرندی در پایان با تأکید بر لزوم وحدت بین گروه‌های مختلف مسلمانان یادآور شد: محبت به اهل‌بیت، دل مردم شیعه و اهل سنت را به هم گره زده و با وجود کشتار مسلمانان در سوریه و عراق، مسلمانان همه یک دل هستند و واسطه این اتحاد محبت اهل‌بیت است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
خیلی جالبه وزیرسابق ارشاددردولت قبل چه اظهارنظرهایی میکنه ازطرفی درست فرمودیدملت ایران بدنبال زرق وبرق مادی نیستندچون همه را یک عده دولوپی میخورندوملت بایدحسرت بخورند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار