مشاور وزیر جهاد کشاورزی در بیرجند:
مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق‌های حمایت بخش کشاورزی گفت: در بحث تأمین جو به استاندار خراسان جنوبی قول داده‌ایم جو مورد نیاز به دامداران به صورت مدت‌دار از طریق توان صندوق تولیدات دامی کشور داده شود.
کد خبر: ۲۷۰۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸ 02 August 2016
 سید عبدالکریم رضوی اردکانی اظهار داشت: استان خراسان جنوبی جزو موفق‌ترین استان‌ها در بحث تشکیل صندوق‌ها بوده است چرا که از نظر سرمایه سومین استان در کشور است.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق‌های حمایت بخش کشاورزی گفت: در این صندوق‌ها توجه ویژه به مناطق محروم کشور انجام و خمیر مایه اصلی آن مردم هستند.

رضوی با بیان اینکه دلیل اصلی رشد صندوق‌ها در خراسان جنوبی توجه و خواسته مردم و مسئولان است اظهار داشت: در بحث تأمین جو به استاندار خراسان جنوبی قول داده‌ایم جو مورد نیاز به دامداران به صورت مدت‌دار از طریق توان صندوق تولیدات دامی کشور داده شود.

عضو انجمن شیر شتر ایران نیز اظهار داشت: با توجه به خشکسالی برای تامین نقدینگی و خرید دام باید اقدام لازم انجام شود زیرا در شرایط کنونی دامداران توان پرداخت علوفه را ندارند.

رسول عراقی با بیان اینکه دامداران مجبور هستند دام خود را با قیمت پایین و با وعده 9 ماهه به فروش برسانند افزود: نسبت به پیگیری جو مدت‌دار به صورت 9 ماهه و یارانه‌ای باید هرچه سریع‌تر اقدام شود.

وی با بیان اینکه پول خرید تضمینی شیر در خراسان جنوبی مانند دیگر استان‌های کشور از 3 سال گذشته تاکنون پرداخت نشده است اظهار داشت: علاوه بر این هزینه خسارت دام هنوز پرداخت نشده و دامداران نیز تمایلی به بیمه دام‌ها  ندارند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار