سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک گفت: با توجه به اینکه محوطه‌ها و فضاهای خالی سالن‌های ورزشی این شهرستان به پاتوق معتادان تبدیل شده، می‌طلبد مسؤولان انتظامی مساعدت لازم را در این زمینه داشته باشند.
کد خبر: ۲۷۰۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸ 02 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، محمود الله‌قلی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: فضاهای خالی سالن‌های ورزشی شهری شهرستان آبیک به محل تجمع و پاتوق معتادان تبدیل شده است.

وی افزود: والدینی که فرزندان خود را به سالن ژیمناستیک می‌برند، اذعان می‌کنند که امنیت نداریم و اراذل و اوباش ایجاد مزاحمت می‌کنند؛ این درحالی است که برخی افراد  ورق بازی کرده و برخی نیز بر روی نیمکت‌های زمین چمن فوتبال دخانیات استعمال می‌کنند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک ادامه داد: این اداره فقط به اراذل و اوباش تذکر داده و با توجه به اینکه اختیار و قدرت اجرایی برخورد و درگیری با افراد خلافکار را ندارد، می‌طلبد که نیروی انتظامی در این زمینه نیز مساعدت کند.

الله‌قلی‌پور اضافه کرد: اگر اعتبار لازم وجود داشته باشد با دیوارکشی و درهای نرده‌ای می‌توانیم پشت سالن‌ها و فضاهای خالی این سالن‌ها را مسدود و کور کنیم تا بتوانیم از ورود افراد متفرقه جلوگیری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که زمین چمن فوتبال شهر آبیک تعمیر، بازسازی و فنس‌ها درست نشده و نگهبانی برای این مکان در نظر گرفته نشود، افراد متفرقه همواره در این مکان حضور خواهند داشت.

این مسؤول اذعان کرد: تمام سالن‌های ورزشی به محافظ دیوار نیاز دارند؛ این درحالی است که سالن ورزشی شهدای خاکعلی نیاز به تعویض کف‌پوش دارد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک افزود: سالن‌های ورزشی پیامبراعظم(ص) بعثت نیاز به سیستم سرمایشی دارد و تعمیر سرویس‌های بهداشتی سالن ورزشی پیامبر اعظم(ص) نیز ضروری است.

الله‌قلی‌پور ادامه داد: مسؤولان شهرستان آبیک در مناسبت‌های مختلف انتظار اجرای برنامه از سوی اداره ورزش و جوانان این شهرستان را دارند، ولی زمانی که به هیأت‌های ورزشی اجرای برنامه یا مسابقه اعلام ‌می‌شود، اذعان‌‌ می‌کنند که چون اعتبار نیست، نمی‌‌توانند برنامه‌ای اجرا کنند.

وی اضافه کرد: طی سال گذشته 10 سال ورزشی شهری شامل آبیک و خاکعلی به هیأت‌های ورزشی در قالب اجرا واگذار شده که به احتمال زیاد امسال نیز سالن‌ها به هیأت‌های ورزشی واگذار شود.

این مسؤول از بازدیدهای دوره‌های طی سال جاری از سالن‌های ورزشی شهری و روستایی خبر داد و افزود: در این بازدیدها علاوه بر آشنایی با وضعیت و مشکلات سالن‌ها، نقاط ضعف و قدرت قوت این امکان مشخص و نواقص برطرف می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار