کد خبر: ۲۷۲۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰ 06 August 2016
ه گزارش خبرنگار مهر معاون ‌استاندار سیستان و بلوچستان پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته مبارزه با قاچاق کالا و دام که در استانداری سیتان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: کنترل ورودی و خروجی شهرها از طریق ایستگاه‌های ایست و بازرسی وکشفیات دستگاه‌های انتظامی از مصادیق مبارزه با قاچاق کالا و سوخت است که به طور مداوم در استان در حال انجام است.

علی‌اصغر میرشکاری تصریح کرد: خوشبختانه طی یکسال گذشته موفقیت ها و دستاوردهای خوبی در حوزه مبارزه با قاچاق کسب کردیم که باید استمرار پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: نهادها و ارگانهای مربوطه با فرهنگ‌سازی مردم را با پیامدهای قاچاق کالا آشنا کنند تا مشارکتهای مردمی در مبارزه با این پدیده شوم افزایش یابد و بتوانیم بازارهای داخلی را در برابر کالاهای بی کیفیت خارجی معصون نگه داریم.

وی با اشاره به اینکه مبارزه‌ با قاچاق سبب تقویت تولید داخلی می‌شود خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی وقتی محقق می‌شود که قاچاق کالا مهار شود و مهار قاچاق به معنی کاهش چالش‌های اجتماعی، اقتصادی، امنیتی و فرهنگی است.

میرشکاری بیان کرد: مسئولان نیز باید قوانین و مقررات را به گونه‌ای بکارگیرند که مانعی برای واردات قانونی ایجاد نشود و روند واردات دام از مسیرهای قانونی به راحتی صورت گیرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار