خبرنگاران شهرستان آبیک به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار با دو شهید گمنام شهر آبیک تجدید بیعت کردند.
کد خبر: ۲۷۳۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶ 07 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، خبرنگاران رسانه‌های مختلف شهرستان آبیک به همراه اسماعیل اوسطی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان به مناسبت 17 مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار ایرنا و روز خبرنگار، صبح امروز در گلزار دو شهید گمنام شهر آبیک حضور یافته و با قرائت فاتحه به مقام والای این دو شهید ادای احترام کردند.

خبرنگاران با حضور در گلزار دو شهید گمنام 19 و 33 ساله شهر آبیک اثبات کردند که شهدا را فراموش نکرده و همواره سعی می‌کنند در مسیر نورانی آنان حرکت کنند.

خبرنگاران با دو شهید گمنام گلگون‌کفن دفاع مقدس پیمان بستند که ادامه‌‌دهنده راه آنان باشند و به تأسی از شهدا در راه پیشبرد اهداف انقلاب گام بردارند.

تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی و آگاهی شهرستان آبیک همچنین با شهدا عهد بستند در عرصه خبر و اطلاع‌رسانی صداقت را مانند همیشه سرلوحه کار قرار داده و در انتقاد از مسؤولان، انصاف و عدالت را رعایت کنند.

به گزارش فارس، 17 مرداد 1377 محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی مستقر در مزار شریف افغانستان، به همراه 8 نفر از کارکنان سرکنسولگری ایران در این شهر از سوی عوامل گروه طالبان به شهادت رسیدند.

تا مدت‌ها از سرنوشت این 9 نفر گزارشی منتشر نشد تا این که پیکرهای آنان در یک گور جمعی در خرابه‌های پشت کنسولگری به دست آمد.

پیکر آنان 22 شهریور 1377 به تهران منتقل و به خاک سپرده شد.

شورای فرهنگ عمومی کشور در نخستین سالگرد این رخداد، 17 مرداد را به پاس قدردانی از این مقام «روز خبرنگار» نامید؛ روح شهید صارمی بزرگوار شاد، یادش گرامی و راه نورانی‌اش پررهرو باد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار