دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران:
دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران، در اولین روز از هفته کارگر با حضور در کارخانه‌های این استان، از تلاش شبانه‌روزی کارگران تقدیر کرد.
کد خبر: ۲۷۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳ 25 April 2015
به گزارش تابناک یزد، نصرالله دریابیگی، صبح امروز به‌مناسبت فرارسیدن هفته کارگر در کارخانه فولاد طبرستان حضور یافته و با تقدیم شاخه‌های گل از زحمات این عزیزان قدردانی کرد.

دریابیگی در این دیدار گفت: کارگران آیینه تمام‌نمای کار، تلاش و تولید هستند و باید همیشه ایام قدردان این قشر مظلوم بود.

وی، ادامه داد: ۹۰ درصد کارگران در مازندران امنیت شغلی ندارند و مورد سوء استفاده اقتصادی قرار گرفته و قربانیان اصلی قراردادهای سفید امضاء هستند.

دریابیگی، با بیان اینکه در جامعه‌ای که به کارگران و بازنشستگان آن توجه ویژه نشود، چرخه کار و تولید نیز به خوبی نمی‌چرخد تصریح کرد: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم به بهانه توسعه، کارگری از محل کار خود اخراج شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران افزود: جامعه کارگری از وضعیت اسفناک درمان رنج می‌برند که با وجود قانون الزام مشکلات فراوانی بر جامعه کارگری وارد شده که به عنوان نمونه یک کارگر ۳ تا ۴ حق بیمه را از جیب خود پرداخت می‌کند.

 وی، با بیان اینکه قانون هدفمندی یارانه‌ها مصیبتی را بر جامعه کارگری وارد کرده که دخل و خرج آن‌ها همخوانی ندارد گفت: متاسفانه با اجرای قانون هدفمندی تورم ناجوانمردانه به جامعه کارگری وارد شده است.

دریابیگی در پایان با تشریح برنامه‌های هفته کارگر در مازندران با بیان اینکه هفته کارگر فرصتی مناسب برای عنوان کردن مطالبات و مشکلات قشر زحمتکش کارگر است گفت: در این هفته دیدار رهبری و رییس جمهور، دیدار با نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران، غبار رویی مزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران از مهم‌ترین برنامه هفته کارگردر مازندران است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار