کد خبر: ۲۷۳۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱ 07 August 2016
تابناک / مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه در برنامه ششم توسعه ۱۲۰ نشریه برای گیلان دیده شده است، گفت: اکنون ۱۷۹ نشریه در گیلان داریم و سرعت انتقال خبر در گیلان به کمتر از ۵ دقیقه رسیده است.

فیروز فاضلی ظهر امروز در مراسم روز خبرنگار که با حضور خبرنگاران استان گیلان در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء رشت برگزار شد, اظهار داشت: استان گیلان یک استان شهید پرور است و امروز هر چه داریم از خون شهداست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه رسانه‌ها حلقه ارتباطی مردم و مدیران هستند، اظهار داشت: ما نیز در اداره ارشاد حلقه ارتباطی خبرنگاران و مدیران هستیم.

وی با اشاره به اینکه در برنامه ششم توسعه، 120 نشریه برای گیلان دیده شده است، مطرح کرد: اکنون 179 نشریه در گیلان داریم و سرعت انتقال خبر در گیلان به کمتر از 5 دقیقه رسیده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه کیفیت از دل کمیت بیرون می‌آید، عنوان کرد: دنیای امروز دنیای رقابت است و در عرصه رقابت کسانی می‌مانند که رقبای خوبی باشند.

فاضلی با تاکید بر اینکه خبرنگاران گیلانی در عرصه کشور و بین الملل مشهور هستند، خاطرنشان کرد: گیلان رتبه دوم تعداد روزنامه در کشور را دارد و در نشریات مکتوب نیز در جایگاه ششم قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار