معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهردار همدان از برگزاری جشنواره « شهر و رسانه» در این شهر خبر داد
کد خبر: ۲۷۴۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳ 09 August 2016
معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهردار همدان از برگزاری جشنواره « شهر و رسانه» در این شهر خبر داد و گفت: فرهنگسرای «اصحاب رسانه» به زودی در همدان افتتاح می شود.

به گزارش مهر، محمدقدیمی خبرنگاران را از مهم ترین عناصر مهندسی افکار عمومی جامعه دانست و افزود: خبرنگاران حلقه اتصال مردم و مدیران هستند و ترسیم فضای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی سالم از مهمترین وظایف خبرنگاران است.

معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهردار همدان با بیان اینکه خبرنگاران با ایجاد فراورده های خبری مناسب، در راستای وحدت و همدلی جامعه موثر هستند و با نقد منصفانه و صادقانه عامل اصلی رشد، توسعه و بالندگی جامعه محسوب می شوند، از برگزاری جشنواره «شهر و رسانه» در همدان خبر داد.

وی گفت: ارج نهادن و تجلیل از تلاشگران و فرهیختگان عرصه رسانه در مباحث مدیریت شهری و اهم وظایف شهرداریها و شهروندان، ارتقای محتوا و کیفیت رسانه ها در مباحث مدیریت شهری و ایجاد رقابت مثبت و افزایش انگیزه و خلاقیت رسانه ها و توسعه ظرفیت های موجود رسانه های همدان در این زمینه از اهداف برگزاری جشنواره «شهر و رسانه» است.

قدیمی آشنایی با ظرفیت ها و قابلیت های رسانه های مکتوب و مجازی و بهره گیری از این قابلیت ها در مباحث مدیریت شهری را از دیگر اهداف این جشنواره برشمرد و از اختصاص یکی از فرهنگسرهای شهرداری همدان برای اصحاب رسانه خبر داد.

معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهردار همدان افزود: در آینده ای نزدیک یک فرهنگسرا به نام «اصحاب رسانه» در همدان افتتاح خواهد شد که تا آن زمان در «هفته همدان» در فرهنگسرای تاریخ و تمدن این شهر دفتری به اصحاب رسانه اختصاص می یابد و فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار