با مخاطبان:
جناب آقای هاشمی نمی دانم با چه پشتوانه ای یا چه هدفی در سال91 این وعده ها به مردم شهر سوق داده شده است ولی هم اکنون بعد از گذشت 4 سال منتظر تحقق این وعده های هستیم .
کد خبر: ۲۷۵۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰ 09 August 2016
تابناک کهگیلویه وبویراحمد،آنچه در زیر آورده شده است از سری یاد داشت های مخاطبان تابناک کهگیلویه وبویراحمد است که عینا درج می شود و تابناک کهگیلویه وبویراحمد آن را تایید یا تکذیب نمی نماید شما هم می توانید نظر خود را در خصوص این مطلب بیان کنید.
باسلام و عرض خسته نباشید
جناب آقای هاشمی پور جا دارد درمیان این همه تب و تاب پرسش و پاسخی که این چند روزه با نماینده دوره گذشته شهرستان کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی دارید وعده هایی را برای شما یادآور شوم که شاید از دید کارشناسان و اعضای اتاق فکرشما به فراموشی سپرده شده باشند.
جناب آقای هاشمی پور نمی دانم به یاد می آورید که در نهم آذر ماه 1391 به عنوان مهمان ویژه یادواره سرداران و 61 شهید بخش سوق که با حضور جمع کثیری از مسئولان ادارات، نهادها، دستگاه های دولتی از جمله مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد استان، فرماندهان نظامی و انتظامی ، مقامات اجرایی کهگیلویه و بویراحمد ، خانواده شهدا و گروه های مختلف مردمی در شهر سوق برگزار شده بودبه عنوان سخنران جلسه حضور به عمل آوردید.
جناب آقای هاشمی پور قسمتی از متن سخنرانی شما که فیلم و مستندات آن هم مشهود است به شرح ذیل می باشد:
سخنان خود را اینگونه آغاز کرد : من اگر ذره ای دین در وجودم هست از دین و اعتقاد مردم و علمای شهر سوق است .
و در ادامه بیان لطف کرده اید و وعده هایی به مردم شهر سوق داده اید که بعد از گذشت4 سال هیچ اقدام خاصی صورت نگرفته است :
شهر سوق کوچکترن حاشیه ای برای استان نداشته است دینداری شون باعث کم توقعی شون شده است. 300 میلیون تومان برای مصلای شهر سوق در قالب محرومیت زدایی تصویب شده است . یک زینبیه نیز برای خواهران محترم احداث خواهد شد. برای این همه نیروی نخبه و لایق و هنرمند این شهر یک فرهنگسرا ساخته شود که در این زمینه با بخشداری و شهرداری بحثهایی شده است.
جناب آقای هاشمی پور زبان به بسیاری از مسائل نمیگشاییم و این مسئله را به هیچ موضوع سیاسی ربط نمیدهیم ولی از شما مقام مسئول که بعد از گذشت4 سال از این موضوع بر صندلی خانه ملت نشسته اید خواهان پاسخگویی به این مسئله هستیم .
جناب آقای هاشمی پور نماینده محترم مردم شهرستان کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی در سفری که آقای مهندس جعفری، حسینی و بهرامی و دکتر اکبری مسئولان بنیاد برکت کشور در27 تیرماه به شهرستان کهگیلویه داشتنه اند که به صورت گسترده مورد شانتاژ خبری صورت گرفته بود چرا شهر سوق اینقدر مورد بی مهری قرار گرفته شد و هیچ طرح یا بودجه از طرف این بنیاد به شهر سوق تعلق نگرفت.
جناب آقای هاشمی نمی دانم با چه پشتوانه ای یا چه هدفی در سال91 این وعده ها به مردم شهر سوق داده شده است ولی هم اکنون بعد از گذشت 4 سال منتظر تحقق این وعده های هستیم .
با تشکر و سپاس فراوان
سید مقداد مرتضوی پور
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ازتراب علیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
نمیدونم مردم دلشونو به چی خوش کردن . به وعده ها یا به قسمها
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار