تابناک کهگیلویه و بویر احمد
دراین جشنواره که خرداد ماه سال 1393 در تبریز برگزار شد گزارش ویژه انتخابات باعنوان اقوام به میدان می آیند و مجموعه خبری تلویزیونی به سردبیری خانم بهرامی
کد خبر: ۲۷۵۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۶ 10 August 2016
خبرنگاران که همواره عملکرد دیگران را درترازوی سنجش قرار می دهند عملکردشان در روز خبرنگار ارزیابی می شود تا خبرنگاران موفق معرفی شوند . 

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، دراین همایش که به مناسبت روز خبرنگار در سالن همایش های بین المللی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد خانم زهره بهرامی خبرنگار شبکه دنا جزو برترین های کشور شناخته و دراین همایش از وی تجلیل شد . 
درهمایش تجلیل از خبرنگاران ، بیش از 700 خبرنگار ، دبیر ، سردبیر ، تصویربردار و فعال در خبرگزاری رسانه ملی حضور داشتند که 28 خبرنگار برتر کشور براساس ارزیابی کمی و کیفی انتخاب شدند .
خانم بهرامی هم اکنون سردبیر مجموعه های خبری و خبرنگار خبرگزاری صداوسیمای مرکز یاسوج است که حدود 150 گزارش فاخر در زمینه های سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی تولید کرده است .
تجلیل از خبرنگار هم استانی درهمایش تجلیل از خبرنگاران برتر کشور

یکی دیگر از مقام های برتر این خبرنگار ، راهیابی 2 گزارش خبری و یک مجموعه تلویزیونی وی به هجدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانهاست .
دراین جشنواره که خرداد ماه سال 1393 در تبریز برگزار شد گزارش ویژه انتخابات باعنوان اقوام به میدان می آیند و مجموعه خبری تلویزیونی به سردبیری خانم بهرامی ، مقام نخست را کسب کرد و گزارش خبری با عنوان نخستین معلم هم تقدیرنامه گرفت .
خانم بهرامی همچنین براساس شاخص های ارزیابی تولیدات خبری در سال 1394 ، بعنوان یکی از خبرنگاران برتر زن استانها انتخاب شد .

انتهای پیام/

تجلیل از خبرنگار هم استانی درهمایش تجلیل از خبرنگاران برتر کشور



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار