کد خبر: ۲۷۶۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵ 11 August 2016

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: با اشرافیت کامل جلوی هرگونه تحرکات در مرزهای استان گرفته می شود و در حال حاضرامنیت مرزهای سیستان و بلوچستان پایدار است

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، سردار رهامبخش حبیبی در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و خبرنگاران بیان کرد: تعامل و هم اندیشی با مرزنشینان از رویکردهای مهم مرزبانی استان است.

سردار حبیبی در ادامه گفت: آنچه که برای ما در مرزها مهم بوده ایجاد امنیت مرزنشینان برای تجارت و تبادل کالا است.

فرمانده مرزبانی استان در ادامه از نقش رسانه ها در انعکاس اخبار مثبت و ایجاد احساس امنیت در جامعه مهم توصیف کرد و افزود: با هدف افزایش اطلاعات خبرنگاران در زمینه چگونگی مرزهای استان، سه بار زمینه برای بازدید آنها از مرزهای مختلف استان فراهم شده تا از نزدیک عملکرد مرزبانان را مشاهده کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این استان هیچ دغدغه‌ای از ناحیه اصحاب رسانه نداشته‌ایم و از همکاری و تعامل آنها با مرزبان استان تشکر می‌کنیم.

وی گفت: سیستان و بلوچستان با دو کشور افغانستان و پاکستان هم مرز است که این دو کشور هیچ ثابتی در مرزها ندارند.

حبیبی در زمینه سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان، گفت: در حال حاضر در مرز میلک، جالق، پیشین و ریمدان سوخت به تعاونی مرزنشینان تحویل داده می‌شود و مرزنشینان در حاشیه مرز به صورت رسمی سوخت را به آن سوی مرز می‌فروشند.

وی با بیان اینکه به دلیل قاچاق سوخت برخی از افراد در جاده‌ها جان خود را از دست می‌دهد، توصیه کرد: مردم با طی کردن مراحل قانونی اقدام به فروش سوخت به مردم آن سوی مرز داشته باشند تا شاهد وقایع و رخدادهای ناگوار نباشیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار