رئیس اداره صنعت معدن و تجارت ایوان گفت: 12 واحد صنعتی غیر فعال و نیمه فعال از تسهیلات خاص بهره مند و وارد چرخه تولید می شوند.
کد خبر: ۲۷۷۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰ 13 August 2016

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت ایوان گفت: 12 واحد صنعتی غیر فعال و نیمه فعال از تسهیلات خاص بهره مند و وارد چرخه تولید می شوند.

به گزارش تابناک ایلام؛امیدعلی عزتی اظهار کرد: ایوان دارای 28 واحد صنعتی است که از این تعداد تنها هشت واحد فعال است و سایر واحدها به دلیل کمبود اعتبار و منابع مالی، نیمه فعال یا غیر فعال هستند که در حال حاضر برای وارد شدن این واحدها به چرخه تولید تسهیلات خاصی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این تسهیلات برای واحدهایی است که با مشکل مواجهند و در مجموع برای فعال شدن آنها 220میلیارد و 64 میلیون ریال اعتباردر نظر گرفته شده و بانک های عامل نیز برای پرداخت این تسهیلات مشخص شده اند.

وی با اشاره به آمادگی این اداره جهت حمایت از واحدهای صنعتی در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل گفت: تلاش بر این است واحدهای غیرفعال و نیمه فعال به چرخه تولید بازگردند از جمله واحد های شاخص فعال در این شهرستان کارخانه سولفات پتاسیم با اشتغالزایی 50 نفر که برای تکمیل آن 30 میلیارد ریال و کارخانه نورد با ظرفیت اشتغالزایی بیش از 90 نفر 100 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

عزتی یادآورشد : همچنین برای واحدهای معدنی شهرستان از جمله شن و ماسه ، بیتومین، سنگ آهک و سنگ گچ به صورت سرمایه در گردش هر میزان که نیاز داشته باشند از تسهیلات بهره مند می شوند و بانک های عامل نیز ثبت نام را آغاز کرده اند.



منبع:ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار