رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه:
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه از کشف و امحای بیش از ۱۰ تن مکمل غیرمجاز دامی در یکی از واحد های شهرک صنعتی کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۲۷۷۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷ 14 August 2016

تابناک کرمانشاه- تورج کرمیان از امحای بیش از ۱۰ تن مکمل غیرمجاز دامی در کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: این مقدار مکمل غیرقابل مصرف، بدون اخذ مجوزهای قانونی از اداره کل دامپزشکی استان تولید شده بود.

وی ادامه داد: پس از اینکه گزارش فعالیت غیرمجاز یک شرکت در شهرک صنعتی کرمانشاه به شبکه دامپزشکی واصل شد، اکیپ های بازرسی و نظارت بهداشتی دامپزشکی به محل اعزام شدند.

به گفته رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه، طی بازرسی های صورت گرفته از شرکت متخلف، مشاهده شد که در محل مذکور آجر معدنی و مکمل های درمانی بدون اخذ مجوز و به صورت غیرقانونی تولید می شود.

کرمیان خاطرنشان کرد: پس از انجام بازرسی های لازم تولیدات موجود در محل مذکور ضبط موقت و پس از طی مراحل قانونی به دستور مقام قضایی و با حضور نمایندگان اداره کل دامپزشکی، حراست، مرکز بهداشت و محیط زیست به صورت کاملا بهداشتی امحاء شد.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه نظارت های بهداشتی دامپزشکی به صورت مستمر ادامه دارد، عنوان کرد: موارد تخلف با جدیت تمام مورد پیگیری و با متخلفین برخورد قانونی به عمل می آید.

وی توصیه کرد: دامداران اقلام دارویی مورد نیاز خود را از داروخانه های مجاز دامپزشکی تهیه کنند و از خرید دارو از مراکز غیرمجاز خودداری کنند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در حوزه دامپزشکی مراتب را از طریق شماره تلفن چهار رقمی ۱۵۱۲ و یا سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ به اداره کل دامپزشکی استان اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار