فرماندار شهرستان سرعین گفت: در سال گذشته از 56 کشور دنیا در سرعین گردشگر داشتیم که از جاذبه‌ها و دیدنی‌های سرعین بازدید کردند.
کد خبر: ۲۷۷۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷ 14 August 2016
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ عاطف ناصری در نشست با جمعی از خبرنگاران در سرعین با محوریت توسعه ظرفیت‌های گردشگری سرعین اظهار کرد: ما از رسانه‌ها در امر تبلیغ و ترویج ظرفیت‌ها و توانمندی‌های گردشگری قدردانی می‌کنیم که در سال‌های اخیر گام‌های جدی برای توسعه و رونق اقتصاد گردشگری برداشته‌اند.

وی افزود: ما همچنان بر این باوریم که اقتصاد گردشگری صادرات نامرئی است که به سهولت می‌توان با خروج از تصدی‌گیری و توجه به اصل 44 قانون اساسی گردشگری را از حالت دولتی خارج کرده و به بخش خصوصی واگذار کرد.

فرماندار شهرستان سرعین گفت: ما در سال گذشته از 56 کشور دنیا در سرعین گردشگر داشتیم که از جاذبه‌ها و دیدنی‌های سرعین بازدید کردند.

ناصری با بیان اینکه به شدت از گردشگری دولتی پرهیز کنیم به سمت گردشگری توانمند بخش خصوصی حرکت کنیم، افزود: نگاه دولتی به بخش گردشگری با شکست و ناکامی روبه‌رو شده است.

وی یادآور شد: در دولت تدبیر و امید مسؤولان پای خود را از ورود به صنعت گردشگری کنار کشیدند و سعی می‌کنند با ایجاد زیرساخت‌ها بخش خصوصی را در این حوزه فعال کنند تا زمینه‌ای فراهم آید که بتوان بهتر از گذشته و مطلوب‌تر از سایر حوزه‌ها در این بخش نتایج خوبی را از کارها و پیگیری پروژه‌ها مشاهده کرد.

ناصری بیان کرد: این صحیح نیست که خود دولتمردان منتقد عملکردها در بخش‌های مختلف باشند بلکه ما امروز وظیفه داریم تا با ایجاد امیدواری و تقویت روحیه وحدت و همگرایی بتوانیم کارها را به شکل شایسته به پیش ببریم.

فرماندار سرعین ضرورت تغییر نگرش‌ها به توسعه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری حوزه گردشگری را یادآور شد و گفت: نگاه فرهنگی به بخش گردشگری با برخی تهدیدها روبه‌رو است در حالی که در نگاه اقتصادی و توسعه‌ای فرصت‌های بی‌نظیری را شاهد هستیم که امیدواریم در سطح کشوربا تدوین یک طرح جامع گردشگری بتوانیم آسیب‌ها را برطرف و توانمندی‌ها را تقویت کنیم.

ناصری در ادامه افزود: ما در سال گذشته از 56 کشور دنیا گردشگر خارجی ورود به سرعین را شاهد بودیم به طوری که بیش از 5 هزار و 600 گردشگر خارجی از کشورهای اروپایی، آسیایی و خاورمیانه با سفر به سرعین از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های سرعین استفاده کردند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار