کشتی فرنگی المپیک؛
حبیب الله اخلاقی فرنگی کار وزن 85 کیلوگرم ایران در بازی های المپیک با اقتدار مقابل حریف سوئدی پیروز شد و به دور بعد صعود کرد.
کد خبر: ۲۷۸۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱ 15 August 2016
 رقابت های کشتی فرنگی وزن 85 کیلوگرم از ساعت 17:30 به وقت ایران در سالن کاری کاوا آغاز شد که «حبیب الله اخلاقی» دارنده دو مدال برنز جهان و طلای بازی های آسیایی برابر «زاکاری برگ» از سوئد رفت که در یک کشتی برتر حریف خود را با نتیجه 10 بر صفر (امتیاز عالی) شکست داد و به جمع 16 نفر برتر صعود کرد.
وی در مرحله بعد و برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی با داوید چاکوتادزه از روسیه روبرو خواهد شد.

چاکوتادزه روسی موفق شد «سامان طهماسبی» از جمهوری آذربایجان دارنده مدال نقره سال های 2013 و 2014 جهان و دارنده دو مدال برنز جهان را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد.
در گروه اخلاقی «ویکتور لورینچ» از مجارستان دارنده دو مدال برنز 2013 و 2014 جهان، «ماکسیم مانوکیان» از ارمنستان و «رستم آساکالوف» نایب قهرمان جهان از ازبکستان حضور دارند.
در بالای جدول نیز «ژان بلنیوک» قهرمان جهان از اوکراین و «جاوید حمزاتوف» دارنده مدال برنز جهان از بلاروس مطرح ترین کشتی گیران حاضر هستند.
در روز نخست رقابت های کشتی فرنگی بازی های المپیک سعید عبد ولی در وزن 75 کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز شد.

سی و یکمین دوره بازی های المپیک 2016 ریو از 15 مردادماه با حضور 10 هزار و 444 ورزشکار از 206 کشور جهان و یک گروه از پناهجویان با ترکیب 10 ورزشکار به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل آغاز شده است و تا 31 مردادماه ادامه خواهد داشت.

ایرنا
برچسب ها: کشتی فرنگی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار