استاندار لرستان در همایش هفته فرهنگی لرستان گفت:
هوشنگ بازوند که عصر امروزدر همایش هفته فرهنگی لرستان سخن می گفت باافزود: قدمت لرستان ۴۰ هزار سال تخمین زده شده است واین استان یکی از کهن ترین مراکز تمدن در جهان است و بسترهای مهمی در عرصه های فرهنگی و هنری دارد. حدود ۳۰۸ سازمان مردم نهاد در لرستان فعالیت دارند و وجود ۱۰۰ هزار دانشجو و ۳۲۰ هزار دانش آموز از سرمایه های لرستان محسوب می شود.
کد خبر: ۲۷۸۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۳ 16 August 2016

 

به گزارش تابناک لرستان ،استاندار لرستان گفت:  لرستان نامی است که بیش از هرچیز ما را به یاد قلعه فلک الافلاک، مهمان نوازی مردم این خطه، سخت کوشی قومی غیور و مفرغ های این دیار در موزه های معروف می اندازد.

هوشنگ بازوند که عصر امروزدر همایش هفته فرهنگی لرستان سخن می گفت باافزود:  قدمت لرستان ۴۰ هزار سال تخمین زده شده است  واین استان  یکی از کهن ترین مراکز تمدن در جهان است و بسترهای مهمی در عرصه های فرهنگی و هنری دارد.


وی عنوان کرد: حدود ۳۰۸ سازمان مردم نهاد در لرستان فعالیت دارند و وجود ۱۰۰ هزار دانشجو و ۳۲۰ هزار دانش آموز از سرمایه های لرستان محسوب می شود.

بازوند تصریح کرد:  دولت در حوزه سلامت و بهداشت و در راستای ایجاد عدالت اجتماعی ۱۶۲ میلیارد تومان هزینه کرده است .

وی با بیان اینکه امروز ۴۲ درصد قیمت تجهیزات پزشکی کاهش یافته است خاطر نشان ساخت : در راستای طرح تحول نظام سلامت حدود ۲۵ میلیارد تومان عقد قرارداد با ۲۹۵ پزشک در لرستان انجام شده است.

مقام عالی دولت در لرستان بیان داشت: در بخش هتلینگ بیمارستان های لرستان حدود ۲۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

هوشنگ بازوند با عنوان  اینکه  امروز طرح تحول نظام سلامت در لرستان ۸۵ درصد رضایتمندی بدنبال داشته است تاکید کرد: اخیرا وزیر بهداشت قراردادی برای ساخت ۵۰ هزار متر مربع مراکز بهداشتی و پایگاه های سلامت در مناطق محروم لرستان امضا کرده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار