کد خبر: ۲۸۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰ 26 April 2015

 نخستین همایش ملی «سبک زندگی از دیدگاه مقام معظم رهبری» با حضور مسؤولان کشوری و استانی در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز ، همایش ملی «سبک زندگی از دیدگاه مقام معظم رهبری» با حضور مسؤولان کشوری و استانی، نهم اردیبهشت ماه در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار می‌شود.

این همایش با حضور آیت‌الله محسن مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، حجت‏الاسلام سید طاها هاشمی، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و علیرضا منادی نماینده تام‌الاختیار رییس دانشگاه آزاد اسلامی در هیأت امنای استان آذربایجان شرقی در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار خواهد شد.

برخی از محور های همایش عبارت است از: الزامات زندگی اجتماعی، حقوق متقابل رسانه و مردم، آسیب‏شناسی ازدواج و طلاق، قانون‌مداری و حقوق شهروندی، پوشش، هویت فردی و اجتماعی، تولید اندیشه و کاربردی کردن آن، فرهنگ کار جمعی، مشارکت و همیاری عمومی که در این همایش مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

بر پایه این گزارش، 563 مقاله به دبیرخانه این همایش رسیده است که 253 مقاله پذیرفته شده و 8 مقاله به صورت سخنرانی ارائه خواهد شد.

گفتنی است، همایش «سبک زندگی از دیدگاه مقام معظم رهبری» چهارشنبه نهم اردیبهشت ماه سال جاری در سالن شهریار دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار می‌شود./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار