حجت الاسلام نصرت الله جعفری: طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه شهرستان گنبدکاووس با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان اجرا شد.
کد خبر: ۲۸۱۴۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶ 20 August 2016
مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس گفت: طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه شهرستان گنبدکاووس با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان اجرا شد.
حجت الاسلام نصرت الله جعفری ظهر امروز در مراسم اختتاحیه طرح نشاط معنوی در امامزاده یحی ابن زید (ع) گنبدکاووس اظهار داشت: در حوزه اجرایی گنبدکاووس که شامل شهرستان‌های گنبدکاووس، مینودشت ، گالیکش و کلاله است 6 بقاع شاخص امامزاده یحیی ابن زید گنبدکاووس، امامزاده اسحاق مینودشت، امامزاده بی بی سکینه قلعه قافه مینودشت، امامزاده عبدالله کلاله و امامزاده جعفر (ع) مینودشت، بقعه آصف بن برغیار پاسنگ گالیکش در این طرح شرکت کردند.
وی افزود: در کل این 6 بقاع تعداد 400 نفر دانش آموز در کلاس حضور داشتند و برای تدریس آنان از 5 روحانی و 15 مربی کمک گرفته شده که کلاس‌های اخلاق، قرآن، رباتیک، خطاطی، طراحی و نقاشی، زبان انگلیسی، عروسک سازی و غیره جزو این طرح بود.
مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس ادامه داد: در بازدیدهای به‌عمل آمده در طول برگزاری طرح به نفرات برتر اهدای را خواهیم داشت.
امام جمعه شهرستان گنبدکاووس هم در این مراسم گفت: مربیان و علم همانند سفیران رحمت و معنویت در قالب کانون بصیرت و معرفت برای هدایت دانش آموزان در این طرح حضور یافتند.
حجت الاسلام محمود ترابی افزود: در نظام آموزش و پرورش دینی ما به زیارت و ارادت به ائمه اطهار پناه می‌بریم و برای پاک شدن گناهان به پابوسی این آستان‌ها می‌رویم.
وی ادامه داد: این جلسات و برگزاری طرح نشاط معنوی سبب ورود به باب اهل بیت هستند و اگر کسی می‌خواهد به جایی برسد باید از باب خدمتگزاری به اهل بیت(ع) برآید.
وی اظهار داشت: مایه اتحاد و مهربانی همه ادیان و فرق اهل بیت پیامبر (ص) که همانا آل الله هستند، که فرزندان ما نیز باید این راه را ادامه دهند.
مراسم افتتاحیه طرح نشاط معنوی در امامزاده یحی ابن زید (ع) گنبدکاووس با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان و دانش آموزان و دیرگ مسئولان برگزار شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
آخرین اخبار