سرپرست تیم فوتسال یاسین پیش رو قم گفت: این تیم به دنبال جذب دو بازیکن خارجی از کشورهای صاحب نام در فوتسال از جمله کشور برزیل برای تقویت بیشتر در لیگ برتر است.
کد خبر: ۲۸۲۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹ 22 August 2016
به گزارش تابناک قم، مهدی رضایی خاطرنشان کرد: اگر موفق به جذب این دو بازیکن خارجی نشویم ممکن است از بازیکنان مطرح داخلی دو نفر را به تیم ملحق کنیم.

وی همچنین گفت: با توجه به اینکه مسابقات فوتسال لیگ برتر به خاطر رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018به مدت دو ماه تعطیل می باشد، تیم یاسین پیش رو قم در این فاصله اردوی تدارکاتی خود را در یکی از کشورهای ایتالیا، اسپانیا و گرجستان برپا خواهد کرد.

مرحله نهایی انتخابی مقدماتی جام جهانی 2018 در منطقه آسیا، 11 شهریور ماه امسال با دیدار تیم های ملی ایران با قطر در ورزشگاه آزادی آغاز می شود.

وی ادامه داد: از روز شنبه هفته آینده نیز تمرینات تیم فوتسال یاسین پیش رو قم بعد از 10 روز استراحت آغاز خواهد شد و امید است در ادامه مسابقات لیگ برتر نیز با قدرت و توانایی مضاعفی حضور پیدا کنیم.

رضایی با اشاره به وضعیت تیم در لیگ برتر فوتسال نیز گفت: تیم یاسین پیش رو قم از مجموع چهار بازی، دو برد، یک تساوی و یک باخت کسب کرده و با هفت امتیاز، در رتبه چهارم قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار