رئیس روابط عمومی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت که کارکنان این مجموعه هفته دولت را با صعود دو نفر از همکارانشان به قله 5671 متری دماوند آغاز کردند .
کد خبر: ۲۸۳۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱ 23 August 2016
به گزارش تابناک مازندران، میثم میلادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : سید رضا معافی مدنی و سید حسین میر محمدی از کارکنان اداره تعاون شهرستان تنکابن به این قله صعود کردند .
وی ادامه داد : این دو کارمند ورزشکار صعود به قله دماوند را از روز گذشته آغاز کردند و اوایل صبح امروز سه شنبه توانستند به این قله مرتفع ایران صعود کنند .
 
میلادی همچنین از افتتاح 2 مرکز مشاوره کار آفرینان و کاریابی به عنوان برنامه های اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران در هفته دولت یاد کرد و گفت که چهل و چهارمین مرکز دفتر کاریابی مازندران در جویبار افتتاح می شود .
 
وی به برنامه افتتاح مرکز مشاوره ، اطلاع رسانی و خدمات کار آفرینی در ساری اشاره کرد و افزود : پیش از این 2 مرکز مشاوره در شهرهای بابل و ساری فعالیت داشتند .
میلادی حضور بر سر مزار شهدا و گلباران و عطرافشانی ، دیدار با خانواده شهدای کارمند ، تجلیل از کارمندان نمونه و دیدار با مدیران کل شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی با نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران رااز جمله برنامه های این هفته اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران برشمرد .
برچسب ها: هفته دولت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار