رئیس اداره راه و شهرسازی طبس گفت: در هفته دولت در این شهرستان 11 پروژه با اعتبار 130 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۲۸۵۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱ 28 August 2016
صادق کلانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بخشی از این پروژه ها به صورت امانی، پیمانی و بخشی به صورت مشارکتی اجرا شده است.
وی بیان کرد: روکش آسفالت گرم محور طبس - اصفهان (پل راه آهن) به طول یک کیلومتر و اعتبار سه میلیارد و 750 میلیون ریال و روکش ماسه آسفالت محور طبس - اصفهان نیز به طول 17 کیلومتر با اعتبار 17 میلیارد ریال به صورت امانی انجام شد.
وی ادامه داد: روکش ماسه آسفالت محور طبس - یزد به طول 50 کیلومتر و ده محمد - عشق آباد به طول شش کیلومتر به ترتیب یا 50 میلیارد ریال و شش میلیارد ریال هزینه اجرا شد.
وی افزود: روکش آسفالت محور ده محمد - عشق آباد - بردسکن نیز به طول 11 کیلومتر به صورت پیمانی انجام شده و 15 میلیارد اعتبار برای اجرای این پروژه هزینه شده است.
وی اظهار داشت: روکش آسفالت محور طبس - دیهوک به طول یک کیلومتر با اعتبار دو میلیارد و 500 میلیون ریال اجرا شد.
معاون مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی گفت: روکش آسفالت محور یزد تا معادن زغالسنگ پروده به طول 11 کیلومتر با 22 میلیارد ریال اعتبار با مشارکت شرکت زغالسنگ طبس انجام شد.
کلانی در خصوص راه های روستایی بیان کرد: روکش آسفالت راه روستایی محمد آباد به طول هفت کیلومتر و راه روستایی شیرآباد به طول یک کیلومتر در مجموع این دو پروژه مبلغ 11 میلیارد و 700 میلیون ریال هزینه شده که این دو پروژه به صورت امانی اجرا شده است.
وی ادامه داد: احداث و آسفالت قطعه اول راه روستایی گشن به طول 6.5 کیلومتر با اعتبار 9 میلیارد و 750 میلیون ریال با مشارکت شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی طبس اجرا شده است.
وی گفت: همچنین احداث و آسفالت راه روستایی جوریز به طول یک کیلومتر با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال به صورت امانی انجام شده است.
امسال در هفته دولت 91 پروژه با اعتبار 805 میلیارد و 387 میلیون ریال در شهرستان طبس اجرا خواهد شد.
طول راه های شهرستان طبس سه هزارکیلومتراست و به دلیل پهناور بودن طبس حدود 20 درصد راه های خراسان جنوبی در حوزه استحفاظی این شهرستان قرار دارد.
این شهرستان یک هزار و 200 کیلومتر راه شریانی دارد که با توجه به وسعت منطقه مجموع طول راه های طبس نسبت به برخی استان ها بیشتر است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار