مدیرکل حمل و نقل استان کرمانشاه:
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه گفت: تغییرات اعمال شده در سامانه هوشمند سوخت ناوگان حمل و نقل متناسب با تردد ناوگان از ماه جاری اجرا می‌شود.
کد خبر: ۲۸۶۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷ 29 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم؛بهمن خسروانی با اشاره به اینکه هدف از تخصیص سوخت بر مبنای پیمایش متناسب با تردد ناوگان است اظهار داشت: تغییرات اعمال شده در سامانه هوشمند سوخت در ماه جاری اجرا می‌شود.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه با بیان اینکه با توجه به مصوبات کارگروه سیستم جامع پیمایش ناوگان حمل و نقل بار و مسافر در مهر ماه تغییراتی در این راستا رخ می‌دهد، گفت: این تغییرات شامل افزایش سقف سهمیه عملکردی گروه‌های بالای 40 تن از 7200 لیتر به 9000 لیتر در ماه و افزایش تعداد پیمانه‌ها از پنج پیمانه به 6 پیمانه است.
خسروی از عملیاتی شدن تخصیص سهمیه سوخت و جدول قواعد آن در ماه آینده خبر داد و عنوان کرد:گروه‌بندی ظرفیت‌های ناوگان مسافری به صورت تا 9 نفر، از 10 تا 15 نفر، از 16 تا 26 نفر، از 27 تا 40 نفر و 40 نفر به بالا است.
وی با اشاره به سهمیه پایه سوختی که در اردیبهشت ماه امسال در پنج پیمانه به کارت هوشمند انتقال یافته است،بیان کرد: از مجموع این پیمانه‌ها، پیمانه نخست غیربرخط و مابقی به صورت برخط شارژ شده است.
خسروی با بیان اینکه سقف ذخیره‌سازی بر روی کارت سوخت به اندازه سهمیه پایه انجام می‌شود گفت: اتوبوس‌هایی که مصرف بالایی دارند و دارای ویژگی خاصی هستند ازجمله اتوبوس‌های سه محور، دو طبقه و وولو B12 به میزان 25 درصد به پیمایش ثبت شده آنها اضافه می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار