با هدف آشنایی با توانمندیهای صنعتی استان صورت می گیرد:
در همین راستا هئیت رئیسه و رؤسای اتحادیه های اتاق اصناف مرکز استان از برخی واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی یاسوج 1 و 3 بازدید نمودند.
کد خبر: ۲۸۷۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹ 30 August 2016
معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هئیت رئیسه و رؤسای اتحادیه های اتاق اصناف مرکز استان از برخی واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی یاسوج 1 و 3 بازدید کردند.
برگزاری تورهای صنعتی با هدف آشنایی اقشار مختلف مردم با توانمندیهای صنعتی استان + تصاویر 
به گزارش تابناک کهگیلویه و وبیراحمد، سالار حسین پور با بیان اینکه برگزاری تورهای صنعتی با هدف آشنایی اقشار مختلف مردم با توانمندیهای صنعتی استان در دستور کار قرار گرفته است افزود: در همین راستا هئیت رئیسه و رؤسای اتحادیه های اتاق اصناف مرکز استان از برخی واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی یاسوج 1 و 3 بازدید نمودند.
حسین پور هدف از برگزاری تورهای صنعتی را ایجاد تعامل، شناخت، هم افزایی و بهره برداری بهتر از شرایط و پتانسیل های موجود دانست و گفت: در این بازدید ها که بنا بر ضرورت در داخل استان یا خارج آن انجام می شود اقشار مختلف مردم، دانشگاهیان، اصناف، خبرنگاران، صنعتگران، صاحبان صنایع و تحلیل گران صنعتی، با آخرین فناوری تکنولوژیکی ساخت ماشین آلات، آخرین محصول فناوری و واحدهای صنعتی موفق به منظور تبادل تجربیات، آشنا می شوند.
وی اظهار داشت: تولید کنندگان و مصرف کنندگان دو رکن مهم در اقتصاد کشور هستند و برگزاری تورهای صنعتی برای اصناف که نمایندگان مصرف کنندگان هستند زمینه را برای آشنایی تولیدکنندگان با سلیقه‌ های مصرف‌ کننده فراهم می آورد.
معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: توجه و حمایت از تولید داخلی به عنوان یکی از راهکارهای اساسی در عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی، رونق بازار کسب و کار و اشتغالزایی پایدار است.
حسین پور خاطرنشان کرد: کهگیلویه و بویراحمد جز یکی از استانهای مصرف کننده کشور است که اکنون با توجه به رونق تولید در سطح استان می توان بخش عمده ای از نیازمندیها از طریق تولیدکنندگان خود استان تامین و زمینه رونق و توسعه هرچه بیشتر واحدهای صنعتی و تولیدی در استان فراهم شود.
گفتنی است در این تور صنعتی از واحد های تولیدی دنا بریان ایرانیان تولیدکننده همبرگر، سوسیس و کالباس، صنایع غذایی رز بشار، عسلوک (گز نشوا)، مقام سازان خلیج فارس و تعاونی 994 جوراب باف یاسوج بازدید بعمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار