حریق گسترده در محوطه انبار یک شركت كاشي واقع در پاسگاه شهيد مدني مهريز، با تلاش نيروهاي عملياتي ایستگاه شماره 2 مهار و از گسترش حریق به دیگر قسمتهای شركت جلوگیری شد.
کد خبر: ۲۸۸۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵ 01 September 2016
به گزارش تابناک یزد،حریق گسترده در محوطه انبار شركت كاشي ميلاد واقع در پاسگاه شهيد مدني مهريز، با تلاش نيروهاي عملياتي ایستگاه شماره 2 مهار و از گسترش حریق به دیگر قسمتهای شركت جلوگیری شد.

محمدرضا رحيمي معاون عمليات سازمان در مورد اين حادثه گفت : رخداد این حادثه سامانه 125 این سازمان اطلاع رسانی مي شود و ستاد فرماندهي چون محل حريق خارج از حوزه استحفاظي شهر يزد مي باشد، همزمان با اخذ مجوز از آتش پاد دوم سيدعباس ميرشمسي مديرعامل سازمان ، به سرعت آتش نشانان ايستگاه مذكور را با يك دستگاه خودرو عملياتي جهت كمك به آتش نشانان مهريز اعزام مي كند .
وي افزود: آتش نشانان بی درنگ همزمان با اجراي عمليات ایمن سازی محل، عمليات خاموش کردن شعله های آتش را آغاز و با بکارگیری چند رشته لوله آبدهی پر فشار ، شعله های آتش را محاصره کرده و تحت کنترل خود درآوردند و در نهایت توانستند با همکاری پرسنل آتش نشانی مهريز این آتش سوزی را با تلاشي بي وقفه مهار و قبل از گسترش و بروز خسارت بیشتر محل را كاملاً ايمن كنند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار