کد خبر: ۲۸۹۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸ 03 September 2016
به گزارش تابناک لرستان ،از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، در هفته پنجم، دو تیم فوتبال آلومینیوم اراک و خیبر خرم آباد در اراک مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که تیم آلومینیوم یک بر صفر، به پیروزی رسید.

 این مسابقه عصر جمعه در ورزشگاه ۱۵هزار نفری امام خمینی(ره) اراک برگزار شد و دو تیم در حالی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که تیم آلومینیوم اراک طی چهار هفته رقابت، با انجام چهار بازی شامل دو برد، یک تساوی و یک باخت، با کسب هفت امتیاز در ردیف هفتم جدول مسابقات لیگ دسته اول کشور قرار داشت.

 تیم خیبر خرم آباد نیز در رقابت های لیگ با انجام چهار بازی بدون برد شامل دو باخت و دو تساوی، با کسب دو امتیاز در ردیف شانزدهم قرار داشت.

در این مسابقه، هر دو تیم برای پیروزی و کسب امتیاز بیشتر پا به مستطیل سبز گذاشتند که در نیمه اول حملات و یورش پی در پی بازیکنان تیم آلومینیوم به نتیجه رسید و در دقیقه ۴۴ اولین و تنها گل مسابقه توسط رضا معقولی، صاحب پیراهن شماره ۱۶ تیم آلومینیوم اراک با ضربه مستقیم وارد دروازه تیم فوتبال خیبر خرم آباد شد.

در نیمه دوم تیم فوتبال خیبر خرم آباد تلاش در گشودن دروازه تیم فوتبال آلومینیوم اراک را داشت که موفق نشد و در نهایت بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم آلومینیوم اراک پایان یافت.

تیم آلومینیوم اراک با این برد تا هفته پنجم رقابت ها ده امتیاز برای خود ثبت کرد.

در این مسابقه ابوالفضل قربانی و شاهین مجیدی از تیم آلومینیوم اراک و شهاب دارابی از تیم خیبر خرم آباد از داور اخطار دریافت کردند.

میر رسول حسینی، وحید نعمتی، ابوالفضل قربانی، اکبر بختیاری، نادر هوشیار، شاهین مجیدی، ابوالفضل کمانی، سجاد کرمان(۶۷، روح الله عرب)، میلاد احمدی(۷۴، جهانگیر عسگری)، امین پورعلی(۷۹، حسین احمدلو) و رضا معقولی به سرمربی گری داوود مهابادی تیم آلومینیوم اراک را تشکیل دادند.

همچنین اشکان خورشیدی با کمک آرمان اسعدی و علی دودانگه داوری این مسابقه را برعهده داشتند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار