کد خبر: ۲۹۰۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳ 04 September 2016
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل و افتتاح راه آهن یاسوج - اقلید 10 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

به گزارش ایرنا، غلام محمد زارعی عصر شنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: هم اکنون زیرسازی و ابنیه 24 کیلومتر از راه آهن 145 کیلومتری یاسوج - اقلید در حال انجام است.
وی بیان کرد: سرعت حرکت کهگیلویه و بویراحمد به سوی توسعه و پیشرفت با اعتبارات سفر استانی رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت به طور چشمگیری افزایش می یابد.
زارعی افزود: پایه بودجه ای کهگیلویه و بویراحمد باید بر اساس واقعیت ها، نیازها و کمبودهای متعدد استان تعریف شود.
وی عنوان کرد: شرایط درآمدی و منابع مالی کشور ویژه است اما با این وجود اعتبارات استان سال به سال رشد چشمگیری دارد.
زارعی گفت: یکی از سیاست های مهم دولت یازدهم برقراری عدالت، ایجاد توازن در توسعه و توجه جدی به مناطق کمتر توسعه یافته کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد است.
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید مسیر توسعه کهگیلویه و بویراحمد در ابعاد مختلف هموارتر شده و برای جذب هر چه بیشتر اعتبارات ملی نیز تلاش و پیگیری جدی شود.
زارعی عنوان کرد: کوچکترین کم کاری و یا سهل انگاری از سوی مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای تکمیل و افتتاح پروژه های عمرانی استان پذیرفتنی نیست بلکه باید در این زمینه اقدام جهادی شود.
وی ابراز داشت: افتتاح پروژه های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد سبب گسترش روزافزون رفاه، پیشرفت، عمران و آبادانی این استان می شود.
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به مردم کهگیلویه و بویراحمد خدمت رسانی گسترده تری شود و خدمات نظام و انقلاب را نیز بیش از پیش برای آنان تبیین و تشریح کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار