نایب قهرمان پرش طول معلولان جهان:
نایب قهرمان پرش طول معلولان جهان با اشاره به رتبه چهارم خود در رنکینگ جهانی، گفت: رکوردم با نفر نخست رنکینگ جهانی به سانتی‌متر رسیده است.
کد خبر: ۲۹۱۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷ 05 September 2016
به گزارش تابناک به نقل ازفارس؛علی الفت‌لاوی به رقابت‌های جهانی دو و میدانی قطر اشاره کرد و اظهار داشت: با ثبت رکورد 6 متر و 18 سانتی‌متر در بخش پرش طول با کسب عنوان نایب قهرمانی مدال نقره این مسابقات را دریافت و  همچنین جواز حضور در پارالمپیک ریو را کسب کردم
نایب قهرمان پرش طول معلولان جهان با بیان سخت بودن رقابت در پارالمپیک، تصریح کرد: ورزشکاران با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت می‌کنند،لذا رقابت دشواری در پیش داریم.
الفت‌لاوی با اشاره به رتبه چهارم خود در رنکینگ جهانی، گفت: رکوردم با نفر نخست رنکینگ جهانی به سانتی‌متر رسیده است، امید است در مسابقه این اختلاف را از بین ببرم.
این ورزشکار کرمانشاهی با بیان اینکه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است، بیان کرد: یک‌ سال در تهران تمرین داشتم و هم‌اکنون با کمک مربیان تیم‌ملی به مرز آمادگی رسیده و قصد دارم در ریو برای کسب مدال بجنگم.وی نسبت به بی‌توجهی مسؤولان کرمانشاه نسبت به بسیاری از مسائل موجود از جمله وضعیت اعزام ورزشکاران کرمانشاهی به پارالمپیک اظهار تاسف کرد و افزود: این بی‌توجهی‌ها موجب می‌شود تا در این منطقه توسعه و پیشرفتی در ورزش حاصل نشود.
الفت‌لاوی با ابراز گلایه از اینکه در کرمانشاه برای آن‌ها مراسم بدرقه برگزار نشده است، خاطرنشان کرد: عدم گلایه، انتقاد و مطالبه‌گری مردم از مسؤولان موجب شد که ورزشکاران کرمانشاهی در بی‌توجهی و عدم استقبال مسؤولان این استان به برزیل بروند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار