معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان :
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت : دوران دفاع مقدس دورانی تکرار نشدنی است زیرادر این ایام دورانی طلایی در کشور رقم خورد که در آن شاهد صحنه هایی بی بدیل بودیم.لرستانی ها در جنگ افتخارآفرینی زیادی کردند و از سپاه، ارتش، بسیج، جهاد سازندگی و همه افرادی که در دوران دفاع مقدس رشادت و نقش آفرینی کردند کمال قدردانی وسپاسگذاری را داریم.
کد خبر: ۲۹۱۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹ 05 September 2016


به گزارش تابناک لرستان ،سید سعید شاهرخی که ظهر امروز در نشست  ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس  لرستان سخن می گفت با بیان این مطلب تصریح کرد: یکی از باارزش ترین و بی بدیل ترین دوران ایران اسلامی  دوران دفاع مقدس است.

شاهرخی با بیان اینکه  در دوران دفاع مقدس شاهد اوج ایثار، ولایت پذیری، وفاق و همدلی بین آحاد مختلف مردم بودیم اظهار داشت: به طوری که تمام اقوام، گروه ها، ادیان و مذاهب مختلف موجود در کشور عزم و اراده ملی همراه با تبعیت پذیری برای اداره کشور داشتند.

وی ادامه داد:  در جریان جنگ تحمیلی علیه ایران استکبار تمام توان خود را برای تعرض به مرزهای کشور متمرکز کرده بود و دشمنان کشور به تصور خود بنا گذاشته بودند در همان روزهای ابتدای پیروزی انقلاب کار ایران را یکسره کنند اما با اراده قوی ملت و رهبری مدبرانه امام راحل، مردم ما درسی به دنیا و استکبار داد که بفهمند از راه زورگویی و تجاوز هیچ گاه نمی توانند به مرزهای کشور راه پیدا کنند.

شاهرخی  خاطر نشان کرد:دفاع مقدس دورانی  برای نشان دادن اراده پولادین ملت ایران بود و ایثارگری هر کدام از رزمندگان کشور در جریان جنگ تحمیلی در نوع خود بی نظیر بوده و نقش بنیان گذار جمهوری اسلامی نیز در موفقیت مقابل استکبار ارزنده است.

این معاون استاندار یادآورشد: در جبهه های ما ترس، واگرایی و عقب نشینی در مقابل زورگویان دیده نمی شد و امروز نیز در شرایطی قرار داریم که به روش های دیگر برای ضربه زدن به ملت، کشور و نظام ما روی آورده است لذا برای مقابله با دشمن باید به رمز موفقیت خود در دوران دفاع مقدس توجه داشته باشیم.

شاهرخی افزود: برای رسیدن به هدف مهم خود یعنی رشد اقتصادی و توجه به معیشت مردم باید همان روحیه ایثار در دوران دفاع مقدس را دنبال کنیم

وی بیان داشت: اگر امروز بحث «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از سوی رهبر انقلاب مطرح بوده و اجماع همگان بر آن است هیچ راهی برای تحقق آن نداریم جز اینکه به همان روحیه ایثار در سنگر اداره امور کشور و در سنگر اقتصاد برگردیم تا بتوانیم از تنگناهای ایجاد شده عبور کنیم.

شاهرخی  عنوان کرد: مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس باید هر سال باشکوه تر از سال قبل برگزار شود تا نسل های بعد درک صحیحی از آن داشته باشند لذا روحیه ایثار و شهادت باید در کشور ترویج داده شود.

وی گفت:  لازم است تا ستادهای شهرستانی بزرگداشت دوران دفاع مقدس توسط فرمانداران تشکیل شده و دستگاه های مختلف باید برنامه های خود در هفته دفاع مقدس را به دبیرخانه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس ارسال کنند.

شاهرخی رشادت های لشگر ۸۴ لرستان در دوران دفاع مقدس را ستود وبا بیان اینکه  لشگر سرافراز ۵۷ لرستان نیز مامن و جایگاه بسیجیان در دوران جنگ بود  اشاره کرد: به وجود فرماندهان و رزمندگان این لشگر افتخار می کنیم.

معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان  تاکید کرد: لرستانی ها در جنگ افتخارآفرینی زیادی کردند و از سپاه، ارتش، بسیج، جهاد سازندگی و همه افرادی که در دوران دفاع مقدس رشادت و نقش آفرینی کردند کمال قدردانی وسپاسگذاری را داریم.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار