رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر سبزوار از برگزاری مراسم یادبود استاد حسین قندی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۹۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۸ 29 April 2015
مهدی مقصودی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه حفظ نام بزرگان و فرهیختگان سبزواری یک ضرروت است، اظهار داشت: سبزوار دارای چهره‌های شاخص بزرگی است که در راستای اعتلای فرهنگ در کشور تلاش‌های زیادی کرده‌اند وظیفه ماست تا این افراد را در زمان حیات شناسایی و مورد تقدیر قرار دهیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر سبزوار با بیان اینکه استاد حسین قندی چهره ماندگاری است که مردم سبزوار دیر با آن آشنا شدند، تصریح کرد: امروز ما به شناخت چهره‌های برجسته‌ای چون استاد قندی، دکتر علی شریعتی، محمود دولت‌آبادی، عطاملک جوینی، استاد سیادتی و ... نیازمند هستیم.

وی با بیان اینکه با پیشنهاد شهرداری مراسم یادبودی برای وی در شهرستان برگزار می‌شود، یادآور شد: با توجه به پیگیری‌ها صورت گرفته و برنامه‌ریزی‌های انجام شده این مراسم با حضور خانواده استاد حسین قندی برگزار و در حاشیه آن نیز پارکی که به نام وی نامگذاری شده افتتاح می‌شود.

مقصودی با بیان اینکه نامگذاری یک پارک، نصب سردیس و برگزاری نکوداشت کمترین کاری است که ما می‌توانیم در حق این بزرگان انجام دهیم، ادامه داد: در آینده نیز برای ساخت سردیس استاد قندی فراخوانی برگزار می‌شود تا بتوانیم این سردیس را توسط بهترین اساتید مجسمه‌ساز بسازیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار