رييس كل دادگستري يزد:
ريیس کل دادگستری استان یزد با تاكيد بر روان‏‏سازي امور مردم در شهرداري‎‎ها، اظهار كرد: روان‎‎سازی امور در شهرداری‎‎ها در چهارچوب قوانین و مقررات باعث می‎‎شود كه مردم سریع‌‌تر و راحت‌‌تر به نتیجه برسند و در نهایت منجر به رضایتمندی مردم و صرف هزینه‏‏ های کمتر ‎‎شود .
کد خبر: ۲۹۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰ 29 April 2015
به گزارش تابناک یزد، "محمدرضا حبيبي" در جمع شهرداران شهرهای استان افزود: تعامل، همدلی  و همزبانی بین دستگاه‏‏ های مختلف و اجرای قوانین و مقررات در راستای خدمت به مردم، جلب اعتماد و همراهی آنان با نظام و دولت را به دنبال دارد .

وي همچنین بر تقویت واحدهای حقوقی و اجرائیات شهرداری‎‎ها تاکید كرد و افزود: تقویت این واحدها و صرف هزینه مالی در این خصوص باعث پیشگیری از مسایل و مشکلات زیادی می‏‏شود و از هزینه‎‎های سنگین مالی و اجتماعی بعدی جلوگیری می‎‎کند .

حبیبی خاطرنشان کرد: نظارت دقیق بر واحد اجرائیات شهرداری و تحول و تغییر مستمر در آنها و آموزش به نیروهای انسانی این واحد باعث می‎‎شود كه هنگام اجرای ماموریت خود، به درستی عمل کرده و بهانه به دست متخلفین ندهند .

وی گفت: دستگاه قضایی در حمایت‏‏های حقوقی و قضایی از مامورین شهرداری، شعبات ویژه‎‎ای در دادسرای عمومی و انقلاب یزد، محاکم حقوقی و جزایی و همچنین در دادگاه تجدیدنظر استان برای رسیدگی سریع به دعاوی مربوط به شهرداری اختصاص داده است .

ريیس کل دادگستری استان در ادامه درخصوص برخورد با متکدیان در شهر نيز گفت: باتوجه به این که شهر یزد یک شهر گردشگری و توریستی است، جمع‎‎آموری این متکدیان از سطح شهر ضرورت دارد و نظر  به این که زندان برای این افراد جای مناسبی نیست و هزینه‏‏های زیادی بر دولت تحمیل می‎‎کند، ایجاب می‎‎کند كه شهرداری محل مناسبی را برای الگو‏‏برداری از بعضی کلان شهرها تهیه كند.

وی با اشاره به حضور اتباع بیگانه در بافت فرسوده شهر یزد، افزود: خوشبختانه طرحی تدوین و در حال اجراست که بافت فرسوده شهر را از وجود این اتباع پاک سازی خواهد شد .

ريیس کل دادگستری در پايان نيز اذعان كرد: در چهارچوب مقررات آماده هرگونه همکاری با مدیریت شهری هستيم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار