من دوست دارم وقتی قراردادی می‌بندیم تا ریال آخرش را بدهیم ولی با این قراردادها نمی‌شود. این جمله آغاز صحبت های مدیرعامل جدید استقلال است که حالا بدنبال گرفتن تخفیف افتاده.
کد خبر: ۲۹۳۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷ 08 September 2016
به گزارش تابناک یزد، باشگاه استقلال، بعد از بهرام افشارزاده، حالا به فکر افتاده کاهش هزینه افتاده اما به نوشته روزنامه خبرورزشی گویا این تصمیم بیشتر بر دوش بازیکنان سنگینی می کند!

 بعد از افشای رقم قراردادها توسط سازمان لیگ، مشخص شد این باشگاه برای بازیکنان و مربیانش رقمی نزدیک به ۲۰میلیارد تومان هزینه کرده و وزارت ورزش از ابتدا مخالف بعضی از قراردادهای استقلال بود.
افتخاری، مدیرعامل جدید باشگاه هم در مصاحبه‌ای گفت: «قراردادهای استقلال عجولانه بسته شده است.» او با این حرف هم به افشارزاده کنایه زد و هم به بعضی بازیکنان استقلال پیغام داد که قراردادهای بالا امضا کرده‌اند، قراردادهایی که می‌توانست کمتر باشد.

زیان مالی استقلال از خریدهای بی کیفیت
بعد از گذشت ۴ هفته از لیگ برتر، به موازات انتشار قراردادها، مشخص شد که نگرانی‌های وزارت ورزش در این مورد بی‌دلیل نبوده است. بعضی از بازیکنان استقلال به ویژه تعدادی که قراردادی نزدیک به یک میلیارد و بالای آن بسته بودند، به هیچ‌ وجه نتوانستند خواسته‌ها را برآورده کنند. بعضی از آن‌ها مثل امین حاج‌محمدی هم اصلاً بازی نکردند که نشان دهند چند مرده حلاجند. استقلال به محمدحسین کنعانی‌زادگان هم ۹۵۰میلیون تومان داد که بعد با مصدومیت این بازیکن، برای استقلالی‌ها چیزی جز یأس و ضرر مالی به همراه نداشت.

استقلال Off خورد/ آبی ها دنبال تخفیف از ستاره های ناکام میلیاردی

جلسه افتخاری برای آغاز تخفیف از منصوریان
وزارت ورزش پس از جدایی افشارزاده و روی کار آمدن افتخاری، از مدیرعامل جدید خواست تا اقدام مهمی در این زمینه کند. با توجه به اینکه قراردادها امضا شده بود و قاعدتاً باید به تعهداتش عمل می‌کرد، افتخاری پا در این مسیر گذاشت و در جلسه با منصوریان این مسئله را مطرح کرد. سرمربی استقلال که مدعی است فصل گذشته در نفت مجانی کار کرده و هنوز پولش را نگرفته، در این مذاکرات به افتخاری گفت حاضر است رقم قراردادش را کاهش دهد. این جمله او و سپس بیان آن در مصاحبه افتخاری، در واقع پیغامی بود از سوی منصوریان به بازیکنان استقلال که «من قراردادم را کم می‌کنم. شما هم کم کنید.» منصوریان قراردادی به ارزش یک میلیارد تومان با استقلال امضا کرده و قرار است رقم کاهش قراردادش را به باشگاه اعلام کند. 

با این وضعیت مالی نمی‌شود
افتخاری در این جلسه با منصوریان گزارشی از وضعیت مالی استقلال داد که به خوبی گواه آن بود که این باشگاه توانایی پرداخت چنین قراردادهای سنگینی را ندارد. افتخاری به منصوریان گفت: «من دوست دارم وقتی قراردادی می‌بندیم تا ریال آخرش را بدهیم ولی با این قراردادها... نمی‌شود.» بعضی از بازیکنان استقلال مثل امین حاج‌محمدی از قبل اعلام کرده‌اند قراردادشان را کاهش می‌دهند. 

به گزارش تابناک، او به خبرورزشی گفت حاضر است این کار را انجام دهد و حالا شنیده می‌شود احتمالاً تخفیف ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیونی این بازیکن نیمکت‌نشین به استقلال وجود دارد. فرشید باقری هم که قراردادی ۹۵۰میلیونی بسته، جزو کاندیداهای کاهش قیمت است. میثم مجیدی سومین گزینه‌ای است که باشگاه توقع دارد قراردادش را کاهش دهد. از بین باتجربه‌ها هم خسرو حیدری و رحمتی احتمالاً قراردادشان را کاهش می‌دهند تا بعد از منصوریان، بازیکنان را مجاب کنند تخفیفی به باشگاه بدهند. البته معلوم نیست این تخفیف‌ها چند درصد خواهد بود و هنوز استقلالی‌ها در این زمینه تصمیم نگرفته‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار