کد خبر: ۲۹۵۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰ 13 September 2016


معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز گفت: با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و نهادها تلاش می‌کنیم بیست و پنجمین اجلاس نماز در البرز باشکوه و شایسته برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، عبادالله کامکار اظهار داشت: اجلاس نماز از برنامه‌های ارزشی و بسیار مهمی است که می‌تواند جایگاه استان را ارتقاء بخشد.

وی تصریح کرد: با تشکیل کمیته‌های تخصصی باید بستر مناسبی برای میزبانی از میهمانان کشوری فراهم شود که حضور مسؤولان کشوری نیز اهمیت این اجلاس را دو چندان می‌کند، لذا باید برنامه‌ریزی‌ها مطلوب باشد.

کامکار یادآور شد: ضمن توجه به رعایت سادگی در برنامه‌های اجلاس و دوری از تشریفات لازم است میزبانی به نحو مطلوبی انجام شود تا حرکتی ماندگار در این زمینه ثبت شود.

وی گفت: احترام و تکریم میهمانان مطابق با آداب اسلامی باید صورت گیرد و کمیته پشتیبانی برای اسکان، پذیرایی، جابجایی و انتقال به موقع و مناسب میهمانان برنامه‌ریزی مطلوبی داشته باشد.

معاون استاندار اضافه کرد: تامین هزینه‌های مالی از سوی کمیته پشتیبانی و توجه به امنیت میهمانان از دیگر مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار