با توجه به حضور تیم کبدی سران جنوب در لیگ برتر کبدی و با هدف حضوری پر قدرت در این مسابقات ضمن مذاکره با 7 تن از بازیکنان مطرح تیم ملی، جذب تیم سران جنوب اهواز شدند
کد خبر: ۲۹۵۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶ 13 September 2016

کامبیز بهادری رئیس هیات کبدی اهواز در گفتگو با خبرنگار تابناک از حضور بازیکنان تیم ملی سالنی و ساحلی کبدی کشور در تیم کبدی اهواز خبر داد.

وی گفت: با توجه به حضور تیم کبدی سران جنوب در لیگ برتر کبدی و با هدف حضوری پر قدرت در این مسابقات ضمن مذاکره با 7 تن از بازیکنان مطرح تیم ملی، آنان را در تیم سران جنوب اهواز جذب کردیم.

رئیس هیات کبدی اهواز به ابوذر مهاجر یکی از این بازیکنان اشاره کرد که وی در چندین دوره همراه تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان و آسیا حضور داشته و مربی تیم ملی نیز در چندین دوره بوده است.

عماد صداقت نیا، عمران مددی، بیت اله نوری حسینی، افشین جعفری، رحمان یونسی، علی اکبر بسطامی، مبین و ابوالفضل نظری دیگر بازیکنان تیم ملی سالنی و ساحلی هستند که در تیم سران جنوب اهواز بازی خواهند کرد.

بهادری همچنین گفت: بازیکنان مطرح استان همچون منوچهر ساداتی، بهرام طلاوری، علیرضا زارعی، مهدی پورمکی، سجاد سلیقه نژاد، محمد حمید جلالی و محمد مهنایی نیز همراه تیم سران جنوب در گرگان به مصاف حریفان خود خواهند رفت. 

منبع: تابناک
برچسب ها: تیم کبدی ، لیگ برتر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار