فرماندار سنقر و کلیایی:
فرماندار سنقر و کلیایی گفت: با توجه به افزایش روزافزون حجم خودروها، مدیریت صحیح پدیده ترافیک برای جلوگیری از نقض حریم ها؛ ایجاد تنش و افزایش ضریب ایمنی و رفاه حال شهروندان ضروریست.
کد خبر: ۲۹۶۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹ 15 September 2016
به گزارش تابناک به نقل ازایرنا؛ یاور محمدی روز چهارشنبه در جلسه شورای ترافیک سنقر و کلیایی افزود: به منظور ایجاد شرایط لازم برای رفاه بیشتر شهروندان، برنامه ریزی برای ساماندهی تردد خودروهای سنگین در ساعات مختلف شبانه روز در سطح شهر در دستور کار شورای ترافیک قرار گرفته است. 
وی نصب و یا حذف سرعت گیرها در مسیرهای مختلف شهر سنقر را با در نظر گرفتن تمامی جوانب و پس از انجام کارهای کارشناسی مورد تاکید قرار داد. 
رییس راهنمایی و رانندگی سنقر و کلیایی هم از توقیف 180 دستگاه موتورسیکلت با پلاک های قدیمی و هدایت آنها به پارکینگ در 2 ماه گذشته خبر داد و گفت: این موتورسیکلت ها از چرخه تردد خارج می شوند. 
منصور سالارآبادی؛ با بیان اینکه در شهریور امسال در سطح کشور شاهد 380 مورد فوتی در اثر تصادفات رانندگی بوده ایم گفت: از دهم مرداد تاکنون در سنقر و کلیایی حتی یک نفر هم کشته ناشی از تصادف رانندگی رخ نداده است. ساماندهی پارک بان ها، روشنایی معابر، خط کشی ها و تابلوها و دوربین های مدار بسته، فعال شدن گشت ویژه تاکسیرانی، رفع نقاط حادثه خیز در ورودی شهر سنقر و سایر نقاط و برگزاری همایش هایی برای افزایش سطح آگاهی اقشار مختلف و فرهنگ سازی در خصوص استفاده از کلاه و کمربند ایمنی از مهمترین مصوبات این جلسه بود. 
سنقر و کلیایی با 92 هزار نفر جمعیت در فاصله 86 کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده است. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار