کد خبر: ۲۹۸۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹ 18 September 2016


رئیس پلیس راه البرز از آماده‌باش کامل نیروی‌های پلیس راه در روزهای پایانی شهریورماه در این استان خبر داد.

رضا اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به اینکه در روزهای پایانی شهریورماه قرار داریم و بسیاری از شهروندان به دنبال استفاده از آخرین فرصت‌ها برای مسافرت هستند، طرح‌هایی با هدف حفظ امنیت مسافران و کنترل ترافیک در البرز اجرا می‌شود.

وی افزود: برای اجرای هر چه بهتر طرح‌ها و برنامه‌هایی که در دستور کار داریم، تمام ماموران پلیس راه استان البرز در آماده‌‌باش کامل بوده و ده‌ها اکیپ ثابت و سیار در محورهای مختلف برون‌شهری استان حضور فیزیکی دارند.

این فرمانده ارشد انتظامی تصریح کرد: بخش مهمی از ماموران ما در سه محور اصلی آزادراه تهران – کرج، کرج – قزوین و جاده چالوس مستقر شده و این آماده‌باش تا پایان هفته فوق ادامه خواهد داشت.

اکبری با اشاره در پیش بودن تعطیل عید سعید غدیر گفت: برای این روز نیز برنامه‌های ویژه‌ای داریم و با توجه به پیش‌بینی افزایش تردد خوردوها در عید سعید غدیر، به طور قطع محدودیت‌های ترافیکی به ویژه در جاده چالوس اعمال می‌شود که اطلاع‌رسانی لازم در مورد زمان این طرح انجام خواهد شد.

توقیف حدود بیش از 660 خودرو با جریمه سنگین در راه‌های البرز

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش ترددهای جاده‌ای در روزهای پایانی شهریور بیان داشت: در این مدت طرح‌های کنترلی با استفاده از ابزار و تکنولوژی مدرن مانند دوربین‌های کنترل سرعت و دوربین‌های پلیس‌ راه انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: همچنین در این مدت طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز با جدیت بیشتری پیگیری شده و اگر راننده‌ای اقدام به تخلفات حادثه‌ساز داشته باشد، خودروی وی طبق قانون توقیف خواهد شد.

اکبری همچنین با اشاره به تصویب قانون توقیف خودروهای دارای جریمه بیش از 10 میلیون ریال نیز گفت: از ابتدای سال جاری اجرای دقیق این طرح در دستور کار پلیس راه استان قرار دارد.

وی اظهار داشت: در این مدت بیش از 660 خودرویی که دارای جریمه 10 میلیون ریالی و یا بیشتر بودند، از سوی ماموران پلیس راه در جاده‌ها و آزادراه‌های استان شناسایی و توقیف شده‌اند.

رئیس پلیس راه استان البرز تصریح کرد: قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در این زمینه صراحت کامل دارد و در صورت مشاهده‌ خودروهایی که جریمه بیش از 10 میلیون ریالی دارند، خودرو به طور قطع توقیف شده و تا پرداخت این جریمه، خودروی افراد متخلف از پارکینگ خارج نخواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار