کد خبر: ۲۹۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲ 01 May 2015
رئیس شورای اسلامی شهر مرزن‌آباد گفت: جلسات متعددی برای رفع ایرادات قطعه چهارم آزادراه تهران ـ شمال برگزار شد، اما همچنان شاهد تصادفات و خطرات در این مسیر هستیم.


به گزارش خبرگزاری فارس ، محمد ردایی صبح امروز در جشنی که به‌مناسبت میلاد امام علی(ع) روز پدر، روز شورا، معلم و کارگر در پارک سعد‌آباد این شهر با حضور مسئولان شهر و بخش مرزن‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: درباره قطعه چهارم آزاد‌راه تهران ـ شمال باوجود جلسات متعددی که برای رفع نواقص موجود برگزار شد، تنها شاهد نصب سریع تابلوهای تبلیغاتی که به‌نفع شرکت این پروژه است، در مسیر این جاده بودیم.

وی با تأکید بر اینکه پاسخگوی تصادفات ناشی از خطرات جاده چالوس و مرزن‌آباد چه کسی است، افزود: با توجه به اینکه پروژه چهاربانده شدن قبل و بعد مرزن‌آباد نیز به‌کندی صورت می‌گیرد، بنابراین خواستار رسیدگی و رفع موانع موجود از سوی مسئولان هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر مرزن‌آباد با اشاره به مشکلات حوزه بهداشت و درمان بخش مرزن‌آباد خاطر‌نشان کرد: با توجه به وضعیت جغرافیایی بخش مرزن‌آباد و قرار گرفتن در ورودی جاده کندوان و ورود مسافران و گردشگران، پروژه‌های درمانی بیشتر این منطقه نیمه‌تمام مانده است.

این مسئول ادامه داد: تنها مرکز درمانی شبانه‌روزی مرزن‌آباد نیز فاقد هرگونه تجهیزات اولیه و امکانات پزشکی است که باوجود پیگیری‌های مستمر، اقدامی در این‌باره صورت نگرفت.

ردایی در ادامه احداث سیل‌بند و لایروبی رودخانه چالوس را ضروری خواند و بیان کرد: با توجه به اینکه خطر طغیان سیل در دو رودخانه چالوس و برارود همه‌ساله تهدیدآمیز بوده، احداث سیل‌بند و لایروبی رودخانه‌ها امری اجتناب‌ناپذیر است.

وی به دیگر کمبودها و نیازهای مرزن‌آباد اشاره کرد و یادآور شد: مطالعه تصفیه‌خانه آب شرب که سال‎هاست انجام شده و نیاز به تأمین اعتبار دارد و همچنین پروژه گاز‌رسانی به شهر و روستای مرزن‌آباد و ساخت ایستگاه روشن شدن مشعل گاز از دیگر خواسته‌های مردم این بخش است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار