قائم مقام مدیر اجرایی سرشماری نفوس و مسکن یزد گفت: 13میلیارد و 500میلیون ریال بودجه ملی برای سرشماری 316 هزار خانوار با یک میلیون و 95هزار نفر جمعیت در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۳۰۱۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۹ 25 September 2016
به گزارش تابناک یزد،محمدحمید فخرالدین افزود: 1150 نفر برای مشارکت در سرشماری ثبت نام کردند و بر این اساس هر مامور باید 1200تا 1300پرسشنامه تکمیل کند ضمن آنکه تکمیل اینترنتی هر پرسشنامه تنها 8دقیقه زمان می برد که جوایزی برای آن در نظر گرفته شده است.
وی افزود : افرادی که در سرشماری عمومی نفوس و مسکن به صورت اینترنتی شرکت کنند در قرعه کشی شرکت داده می شوند و به تعداد قابل توجهی از افراد جوایزی اهدا می شود.
فخرالدین تاکید کرد : استفاده از نتایج این سرشماری در برنامه ریزی بلندمدت است و این امر در نخستین سال سرشماری نفوس و مسکن کشور در سال 1335 و استفاده از برخی از داده های آن در زمان حاضر و نیز سرشماری های پس از آن مشهود است.
به گفته قائم مقام ستاد سرشماری استان یزد و معاون سازمان برنامه و بودجه یزد ، شهروندان می توانند با مراجعه به وب سایت www.sarshomari95.ir اطلاعات خود را وارد کرده و کد رهگیری دریافت کنند.
فخرالدین در پایان از مشارکت بهورزان برای سرشماری در مناطق روستایی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ، همکاری دانش آموزان همیار سرشماری با همکاری مدیران مدارس و آموزش و پرورش و ارائه بسته های تبلیغاتی به آنها و دادن جوایز در سطح ملی و استانی خبر داد.
* یزد جزو 5 استان برتر کشور در ضریب نفوذ اینترنت
مسئول روابط عمومی و دبیر کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد سرشماری استان یزد هم در این نشست با تشریح نحوه اطلاع رسانی و بسته های تبلیغاتی گفت: هماهنگی و همکاری با رسانه ها ، همکاری صدا و سیما در زمینه فرهنگ سازی مشارکت در سرشماری اینترنتی و تبلیغات محیطی شهرداری از جمله این برنامه هاست.
ضیا اولیا افزود: برای اطلاع رسانی مناسب و همچنین استفاده رسانه ها از اخبار سرشماری، این اخبار در زیرپورتالی که در سامانه سازمان برنامه و بودجه یزد ایجاد شده درج می شود تا رسانه ها بتوانند از آن استفاده کنند.
وی اضافه کرد: استان یزد جزو 5 استان برتر در زمینه ضریب نفوذ اینترنت است و امیدواریم با همکاری و همراهی ارگانهای مختلف با ستاد ، مشارکت هرچه بیشتر در سرشماری اینترنتی استان را شاهد باشیم.
* سئوال های سرشماری حساسیت برانگیز نیست
معاون فنی و آموزش سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان یزد در این نشست گفت: خانوارها باید برای تکمیل اطلاعات در این سامانه انجام دهند که در پایان یک کد آماری به سرپرست داده می شود.
رضا ولی زاده افزود: هیچ سئوال حساسیت بر انگیزی در این سامانه از خانوارها پرسیده نمی شود بنابر این دلیلی برای پاسخ ندادن به سئوال ها وجود ندارد.
* کد آماری ثبت نام کنندگان اینترنتی برای یک بار قابل بازیابی است
در بخش پایانی این جلسه محبوبه قربانی ناظر سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 یزد هم گفت : نظارت بر روند سرشماری به صورت کامل انجام می شود و خانوارها در صورتی که کد آماری خود را فراموش کرده باشند می توانند یک بار دیگر با مراجعه به سایت درخواست کد رهگیری کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یه یارو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
به نام یزدان بخشاینده بخشایشگر
جان مادرتون این کامنتو منتشر کنید شب دوشنبه‌ای حال ما رو نگیرید! (شوخی! اگه پخش کردید اگه خواستید این تیکه‌شو حذف کنید)
الان اگه از هر نفر یه هزار تومانی گرفته بودند, ناقابل 1 میلیارد و 950 میلیون تومان کاسب شده بودند!
کلی بودجه مردمی جمع شده بود!
پیشنهاد خوبی نیست؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار