کد خبر: ۳۰۴۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳ 29 September 2016


شهردار مشکین دشت گفت: آموزش و تخصصی کردن نیروهای آتش‌نشانی از مهمترین اولویت‌های شهرداری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محبوب فروزنده عصر امروز در مراسم تجلیل از آتش‌نشانان نمونه مشکین دشت اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌ها شهرداری مشکین دشت آموزش و تخصصی کردن نیروهای آتشنشانی است که با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های انجام شده این مهم در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان نیروهای شجاع و توانمندی هستند که در دل حادثه رفته و نجات انسان‌ها مهمترین اولویت آنها است.

شهردار مشکین دشت خاطرنشان کرد: در این راستا یکی از مهمترین اولویت‌های ما آموزش و تخصصی کردن نیروهای آتش‌نشانی است که با تمهیدات اندیشیده شده این مهم در دستور کار قرار گرفته است.

فروزنده از ارتقای تلاش‌ها برای افزایش مهارت آتش‌نشانان خبر داد و گفت: آتشنشانی یک شغل نیست بلکه سعادتی است که نصیب برخی شده که می‌توانند مردم را از دل حوادث نجات دهند.

وی یکی از برنامه‌های شهرداری را ارائه نکات آموزشی به دانش‌آموزان عنوان کرد و بیان داشت: در این راستا با عزام کارشناسان به مدارس کمک های اولیه در خصوص آتش‌نشانی را به دانش‌آموزان،‌ آموزش خواهیم داد.

شهردار مشکین دشت افزود: در این راستا یکی از مهمترین اقدامات تجهیز نیروهای آتش‌نشانی و ارتقای امکانات آتشنشانی است.

فروزنده گفت: توسعه ایستگاه‌های آتش‌نشانی از دیگر برنامه‌هایی است که در اولویت قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه‌های آتش‌نشانی مشکین دشت مجهز به امکانات امداد و نجات است، خاطرنشان کرد: از طریق سازمان دهیاری و شهرداری کشور کامیون 14 تنی برای ایستگاه آتش‌نشانی مشکین دشت خریداری شده که به‌زودی وارد ناوگان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی این شهر می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار