اکثر این لباس‌ها پیراهن‌های مردانه و به رنگ سیاه بوده و نفوذی‌ها به دنبال توزیع این محموله در ایام محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) بودند.
کد خبر: ۳۰۶۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷ 03 October 2016
به گزارش تابناک – البرز: طی هفته‌های اخیر با رصد اطلاعاتی و تلاش دستگاه‌های مرتبط، گزارش‌هایی مبنی بر تهیه مقادیر زیادی لباس منقش به علائم شیطان‌پرستی و تلاش برای ورود آنها به بازار استان البرز به ویژه شهرستان کرج دریافت شد.
بلافاصله عملیات برخورد با این توطئه در دستور کار نیروهای اطلاعاتی و انتظامی قرار گرفت که نتایج مهمی در پی داشت که از جمله آنها می‌توان به کشف محموله‌ای حاوی این لباس ها اشاره کرد.
اکثر این لباس‌ها پیراهن‌های مردانه و به رنگ سیاه بود و نفوذی‌ها به دنبال توزیع این محموله در ایام محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) بودند.
خبرنگار تابناک شنیده است که این محموله قرار بود در آستانه محرم و همزمان با استقبال شهروندان برای تهیه لباس سیاه در بازار توضیح شود و با توجه به بی‌اطلاعی بسیاری از شهروندان از علائم شیطان‌پرستی، نفوذی‌ها قصد توزیع گسترده لباس‌های فوق را داشتند.
امروز و در حاشیه همایش پلیس و اصناف بخشی از این خبر را رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی البرز تایید کرد و خبر از کشف و ضبط البسه منقش به علائم شیطان پرستی در البرز داد.
سرهنگ علی تقی پور  اظهار داشت: متاسفانه تعداد زیادی البسه با علائم شیطان پرستی و گروه‌های منحرف در البرز کشف و ضبط شده است.
جزییات بیشتر این عملیات اطلاعاتی که منجر به کشف یک باند بزرگ شده است، متعاقبا اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار