کد خبر: ۳۰۶۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ 04 October 2016
به گزارش پارس نیوز، جری بن سون مهاجم هندوراسی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که سابقه بازی در پرسپولیس را نیز در کارنامه خود دارد به علت پرداخت نشدن مالیاتش از سوی باشگاه پرسپولیس با مشکل خروج از کشور مواجه شده است.

تیم فوتبال ذوب آهن نیز که یکی از نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا در فصل پیش رو خواهد بود، قصد دارد حتما از مهاجم خارجی خود در این مسابقات استفاده کند.به همین دلیل مسئولان تیم سبزپوش اصفهانی به پرسپولیسی ها هشدار داده اند تا هر چه زودتر تکلیف بدهکاری مالیاتی جری بن سون را مشخص کنند.


طبق گفته های سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن این باشگاه هنوز از پرسپولیس شکایت نکرده‌ بلکه به آنها اعلام نموده که مالیات بن سون که مربوط به زمان حضورش در پرسپولیس است را پرداخت کنند،باشگاه پرسپولیس باید رقمی در حدود 85 میلیون تومان برای مالیات بن سون بپردازد.

او همچنین گفته است:با توجه به اینکه قرار است ما در لیگ قهرمانان آسیا از جری بن سون استفاده کنیم و او را با خود به رقابت‌های مختلف ببریم اگر بدهی مالیاتی داشته باشد برای خروج از کشور مشکل پیدا می‌کند و به همین دلیل به پرسپولیس اعلام کرده‌ایم که زودتر این مشکل را حل کند.


حال باید دید که واکنش سرپرست باشگاه پرسپولیس به این هشدار ذوب آهنی ها چه خواهد بود؟
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار